Er det flere her inne som Temper?

Nå er jo ikke puls og temp d samme, men man skal kunne se d samme av dem...så legger inn pulsen min for jeg var redd for det samme som deg da den bare gikk ned og ned ganske lenge. Mnd før lå den på 70-71 etter jeg fant ut jeg var gravid 18-19 februar. Som du ser av grafen for mars gikk den kun nedover en god stund før den plutselig gikk opp igjen, fortsatt gravid[emoji4] Ønsker deg alt det beste!
IMG_1604.jpg

Skulle ønske jeg fortsatte å gjøre det. Har brukt Fertility Awareness Method fra januar 17, sluttet å tracke i desember da vi hadde bestemt oss for at "det som skjer, det skjer". Åpenbart så skjedde det:D Men skulle nå ønske jeg hadde fortsatt å tempe, bare for å se :)

Nå er jo ikke puls og temp d samme, men man skal kunne se d samme av dem...så legger inn pulsen min for jeg var redd for det samme som deg da den bare gikk ned og ned ganske lenge. Mnd før lå den på 70-71 etter jeg fant ut jeg var gravid 18-19 februar. Som du ser av grafen for mars gikk den kun nedover en god stund før den plutselig gikk opp igjen, fortsatt gravid[emoji4] Ønsker deg alt det beste!
Vis vedlegget 250075

Å det visste jeg ikke :) er høy puls det samme som progesteronøkning?
Så godt å høre at du fortsatt er gravid og at pulsen ikke var en indikator på noe galt❤️
Syns bare at det er så mange som sier at temp som gradvis synker er en indikator på en begynnelse av abort :(

Har nå fått crinone av Gyn som jeg begynte på igår. Håper det hjelper❤️

Dette går sikkert bra! :)Er første gang jeg temper selv, så har ikke noe annet å sammenligne med. Sist svangerskap endte i ma, men da tempet jeg ikke, så ja..

Huff så trist å høre at det endte i ma:(
Men denne gangen skal spira klore seg fast til termin❤️

Har selv hatt sa men ikke ma. Er det samme symptomer som sa?

Huff så trist å høre at det endte i ma:(
Men denne gangen skal spira klore seg fast til termin❤️

Har selv hatt sa men ikke ma. Er det samme symptomer som sa?
Ja, denne gangen bare må det gå for oss begge!!<3

Førstegangsgravid ifjor, gravid i juni og ma oppdaget i august. Hadde bestilt meg organrettet UL uke 13 hos Martin Lundring. Et par dager før denne timen hadde jeg begynt å spotte, men dette behøver ikke nødvendigvis bety noe «galt», googlet meg frem og tilbake og fikk en sinnsykt dårlig magefølelse. Ingen smerter eller noe.. på UL så vi at spiren hadde sluttet å vokse i uke 8.. var helt tom for ord, og ville egentlig bare fort vekk derfra. Ble henvist til sykehuset dagen etterpå og fikk cytotec kur. Er på en måte glad for at jeg aldri så noe bankende hjerte, men samtidig så har dette ført til at jeg er livredd denne gangen og klarer ikke glede meg over en positiv test. For føler siden det gikk galt sist, hvorfor skal det gå bra nå? Slitsomt å tenke sånn men ja... skal på TUL privat 3 april, om 11 dager, så har litt blandede følelser på akkurat det..

Ja, denne gangen bare må det gå for oss begge!!<3

Førstegangsgravid ifjor, gravid i juni og ma oppdaget i august. Hadde bestilt meg organrettet UL uke 13 hos Martin Lundring. Et par dager før denne timen hadde jeg begynt å spotte, men dette behøver ikke nødvendigvis bety noe «galt», googlet meg frem og tilbake og fikk en sinnsykt dårlig magefølelse. Ingen smerter eller noe.. på UL så vi at spiren hadde sluttet å vokse i uke 8.. var helt tom for ord, og ville egentlig bare fort vekk derfra. Ble henvist til sykehuset dagen etterpå og fikk cytotec kur. Er på en måte glad for at jeg aldri så noe bankende hjerte, men samtidig så har dette ført til at jeg er livredd denne gangen og klarer ikke glede meg over en positiv test. For føler siden det gikk galt sist, hvorfor skal det gå bra nå? Slitsomt å tenke sånn men ja... skal på TUL privat 3 april, om 11 dager, så har litt blandede følelser på akkurat det..

Nei huff det hørtes helt forferderlig ut :( er så utrolig fælt når slike ting skjer. Og jeg forstår deg veldig godt at det blir vanskelig å glede seg over positiv test nå,men det er veldig lite sannsynlig at det vil skje deg to ganger. Vi hadde en sa i uke 9. Før det så vi 2 bankende hjerter i uke 7,så klarte heller aldri å glede meg over positiv test da. Men alt gikk fint og vi fikk ei frisk og helt perfekt jente etter dette.
Håper du kan glede deg over graviditeten og at du ser et bankende hjerte på tul❤️

Nei huff det hørtes helt forferderlig ut :( er så utrolig fælt når slike ting skjer. Og jeg forstår deg veldig godt at det blir vanskelig å glede seg over positiv test nå,men det er veldig lite sannsynlig at det vil skje deg to ganger. Vi hadde en sa i uke 9. Før det så vi 2 bankende hjerter i uke 7,så klarte heller aldri å glede meg over positiv test da. Men alt gikk fint og vi fikk ei frisk og helt perfekt jente etter dette.
Håper du kan glede deg over graviditeten og at du ser et bankende hjerte på tul❤️
Hvordan går det med deg? Tempet mer?

5EB4DE84-5FCA-45AB-8B05-A92E09D21C27.jpeg
Vis vedlegget 250304

Tror ikke dette kan gå bra :( eller hva tror du ? Mange som sier at det varierer mye etter positiv test men altså det må jo være tegn på lav progesteron ? Kan jeg se din idag:)?
Hmm jeg er ikke noen spesialist på temping, er første pp med det sånt sett.. men din gikk jo høyt opp igjen igår, også ned idag, så virker jo som det går opp og ned?

Vis vedlegget 250305
Hmm jeg er ikke noen spesialist på temping, er første pp med det sånt sett.. men din gikk jo høyt opp igjen igår, også ned idag, så virker jo som det går opp og ned?

Har veldig dårlig følelse på at dette går da jeg itillegg har vondt. Ligner ikke på den graviditeten jeg hadde med lillegutt :(
Har TUL på tirsdag så er veldig forberedt på dette. Ingen blødning men jeg har brukt crinone de 3 siste dagene så tror kanskje det kan hindre en blødning.

Sniker.

Det anbefales og slutte å tempe som gravid og jeg ville nok ha gjort det om jeg var deg så du ikke bekymrer deg unødvendig :) Lykke til på TUL!

Takk Jolanda ❤️ Vet ikke helt om jeg klarer det nå,men hvis det skulle vise at alt er fint på TUL som er 5+3 så skal jeg slutte med engang:) vet egentlig ikke hva jeg forventer å se engang. Ble henvist av fastlegen så var det jo den tiden jeg fikk. Veldig tidlig egentlig.

Takk Jolanda ❤️ Vet ikke helt om jeg klarer det nå,men hvis det skulle vise at alt er fint på TUL som er 5+3 så skal jeg slutte med engang:) vet egentlig ikke hva jeg forventer å se engang. Ble henvist av fastlegen så var det jo den tiden jeg fikk. Veldig tidlig egentlig.

jeg ble også henvist når jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei, gynekologen regnet med jeg var uke 4-5 og kunne dermed ikke si annet en at ting så ut til å ligge på riktig plass, altså kunne han ikke si så mye og jeg må ha vært 5+0 for fikk ny time to uker og en dag etter og så et bankende hjerte og ble estimert til 7+1 :) Men kan jo tenkes de har litt bedre utstyr der du skal da, i tillegg skjer det jo faktisk en del på tre dager den første tiden. Jeg ville bare ikke forventet meg å få se så veldig mye på forhånd når man drar så tidlig :)

Back
Topp