Vi som mistet i Januar- Februar

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Tråden for oss som mistet i januar og februar, og fortsetter og prøve på å få den fineste skatten!
Jeg fikk påvist MA på valentinsdagen, kjempe fin valentinsdag da. Aldri likt den dagen, og liker den værtfall ikke nå.
Startet og prøve med engang, men klaffet ikke denne pp, så nå satser vi på å få en julegave.
 
Hei :)

Er i akkurat samme båt så denne tråden passer perfekt :) Hadde en SA 18 februar og prøvde igjen denne pp men har ikke klaffet igjen så langt. Da får vi håpe at det skal gå bedre denne gangen da og at det skal gå fint løpet ut frem til jul ;) Uansett er det litt godt å vite at en er flere i liknende situasjon, føles litt ensomt ut dette her av og til....
 
Jeg fikk påvist MA på tidlig ultralyd 19 januar, skulle vært 10+4. Er i første PP nå etter det. Fæl opplevelse :/
 
Aborterte 19 feb for 2 gang på under 1 år, men hatt 4 påviste graviditeter på det året(2 såpass tidlig at vi kan si kjemisk), så er henvist videre. Jeg synes dette er beintøft. Hadde EL forrige torsdag, og jeg kjenner jeg ikke vil teste samtidig som jeg ønsker å teste hver dag. Nå er det for tidlig, så har ikke startet enda, men frykten for å få positiv test en gang til for så å miste enda en gang, er så stor at jeg ikke vet om jeg tør teste denne gangen.
 
Usikker på om man kan kalle det jeg hadde i januar SA eller kjemisk. Både jeg og gyn trodde jeg var over 5+0 ihvertfall. 4 gang på 1 år. Uansett tungt. Virker som om jeg er tilbake i normal syklus nå. Hvordan har dere andre det om dagen?
 
Hadde en kjemisk i januar, og opplevde en ny SA i slutten av februar. Nå venter jeg ett par sykluser for å få hodet og kropp på plass før vi krysser fingrene for at en ny spire vil sitte i 9 mnd ❤️
 
Usikker på om man kan kalle det jeg hadde i januar SA eller kjemisk. Både jeg og gyn trodde jeg var over 5+0 ihvertfall. 4 gang på 1 år. Uansett tungt. Virker som om jeg er tilbake i normal syklus nå. Hvordan har dere andre det om dagen?

Vet ikke helt hvordan jeg tar det, noen dager går det fint, andre dager havner jeg i en dal av følelser
Selv om graviditeten i januar og februar ikke var planlagt, så var de begge veldig ønsket. Så håper at neste gang med planlegging går bedre og at spiren sitter fast ❤️ Har du fått noe utredning?
 
Usikker på om man kan kalle det jeg hadde i januar SA eller kjemisk. Både jeg og gyn trodde jeg var over 5+0 ihvertfall. 4 gang på 1 år. Uansett tungt. Virker som om jeg er tilbake i normal syklus nå. Hvordan har dere andre det om dagen?
Føler meg faktisk litt desperat etter å bli gravid igjen. Er noe som mangler i kroppen liksom. Var sååå håpefull når første EL etter MA kom, men klaffet jo ikke, så da ble jeg lei.
 
Vet ikke helt hvordan jeg tar det, noen dager går det fint, andre dager havner jeg i en dal av følelser
Selv om graviditeten i januar og februar ikke var planlagt, så var de begge veldig ønsket. Så håper at neste gang med planlegging går bedre og at spiren sitter fast [emoji173]️ Har du fått noe utredning?
Det forstår Jeg!
Jeg har hatt utredning for habituell abort og finner ingenting galt desverre. Skal på utredning hos medicus nærmere sommeren :)
 
Mistet i sa i angust i fjor, og nå i februar. I april er det et år siden vi har prøvd på nr. 4. Nå har jeg fått tr etter jeg fikk sa. Så nå er det bare å vente på når el kommer[emoji846]
 
Mistet i sa i angust i fjor, og nå i februar. I april er det et år siden vi har prøvd på nr. 4. Nå har jeg fått tr etter jeg fikk sa. Så nå er det bare å vente på når el kommer[emoji846]
Får du noe ekstra oppfølging nå som du har mistet 2 ganger? Eller noe utredning på hvorfor det tar så lang tid?
 
Hvis jeg mister for tredje gang, får jeg hjelp. Håper det ikke skjer igjen! [emoji17] Kommer nok til å bli henvist til tidlig ul, og hcg prøver når jeg blir gravid igjen[emoji846]
 
Mistet i 6+1 den 16 februar etter 1,5 år prøving. Første positive test. Følte meg desperat neste måned etter å føle den samme gleden og følelsen igjen. Føler med dere alle damer. Sitter her og kjenner jeg har eggløsning og krysser fingrene!
 
Mistet i 6+1 den 16 februar etter 1,5 år prøving. Første positive test. Følte meg desperat neste måned etter å føle den samme gleden og følelsen igjen. Føler med dere alle damer. Sitter her og kjenner jeg har eggløsning og krysser fingrene!
Håper det klaffer på første forsøket!
 
Mistet 9+4 etter ultralyd med hjerteslag og en liten bamsemums i uke 8+3... to på rad.

Så håper virkelig at alle gode ting er tre. For tre på rad vet jeg ikke om jeg takler...
 
Mistet 9+4 etter ultralyd med hjerteslag og en liten bamsemums i uke 8+3... to på rad.

Så håper virkelig at alle gode ting er tre. For tre på rad vet jeg ikke om jeg takler...
Det er forferdelig å miste to på rad. Her håper vi også at nr 3 vil sitte hele veien. Enda en MA vet jeg ikke om jeg vil takle.
 
Back
Topp