Vi som mistet i Januar- Februar

MA påvist i uke 10, 06.12, rester påvist på privat gyn. Kontroll, 08.02 ny Cytotek kur da. Er i 2pp nå og hadde EL for 6/7 dager siden og ser ut til at en rar versjon av TR kom i går Så da får vi håpe på PP3 da
 
Da ser det ut som første mens etter sa er slutt[emoji3] Da venter jeg spent på når el kommer[emoji846] Så håper jeg det klaffer[emoji122] Så må spiren da være frisk, vil ikke miste for tredje gang på rad! Men har vært litt frem og tilbake på om vi skal vente til neste mnd, siden vi reiser i slutten av april. Men vil ikke gå glipp av en mnd[emoji12]
 
MA påvist i uke 10, 06.12, rester påvist på privat gyn. Kontroll, 08.02 ny Cytotek kur da. Er i 2pp nå og hadde EL for 6/7 dager siden og ser ut til at en rar versjon av TR kom i går Så da får vi håpe på PP3 da

Lykke til i ny pp! Tredje gangen gjelder[emoji3][emoji122]
 
MA oppdaget i uke 11+3 (8+5) på privat ul rett etter nyttår. Cytotec-kur ble satt 8.januar, to dager etter vi fikk vite at det var en MA. Akkurat ferdig med en 10-11ukers blødning (siste 5 dagene var tr). Ser frem mot lysere tider nå, og håper på en spire i starten på 2019 :)
 
13 dpo = Ikm idag. Ingen tegn til tr so far. Aborterte forrige mnd. Er på hytten uten tester men temper. Dagens temp gir meg håp da jeg alltid får langt dropp på dag 12 og mensen på dag 13. Gi meg styrke[emoji85]
b_TN0ly2.png
 
Back
Topp