Ikke min hellerJeg tror det er gutt, men det er igjen bare fordi det var det det var sist. 2-åringen ønsker seg lillesøster. (Han vet ikke at jeg er gravid.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke min hellerJeg tror det er gutt, men det er igjen bare fordi det var det det var sist. 2-åringen ønsker seg lillesøster. (Han vet ikke at jeg er gravid.)
Da regner du jo med 31 siden du var 31 da den ble unnfanget..?Nei, stemte ikke med sistemann. Men med jentene stemte det. Vet ikke hvordan jeg skal regne det ut denne gang? For ble 33 år 2 dager etter unnfangelse?[emoji23] haha
Da går jeg ut ifra 32 år. Den sier gutt-noe jeg også selv tror det blir[emoji5] Takk for hjelpen[emoji8]Da regner du jo med 31 siden du var 31 da den ble unnfanget..?![]()
Bare hyggeligDa går jeg ut ifra 32 år. Den sier gutt-noe jeg også selv tror det blir[emoji5] Takk for hjelpen[emoji8]
Jaaa, blir gøy å se hvor mange det stemmer for[emoji16]Bare hyggeligBlir spennende å se om noen av oss får det kartet sier..
![]()