Kjønn

MamaTilEiTulle

Blir kjent med forumet
Stemte det kinesiske fødselskartet hos dere, for dere som har flere barn? Hadde dere noen magefølelse på hvilket kjønn det var, og stemte det? [emoji85] Er så utrolig spent på om det blir jente eller gutt, for jeg har en så sterk følelse av at det blir ei lita tulle [emoji254][emoji87]

Det stemte ikke på meg forrige gang!

Fødselskartet stemte, men magefølelsen stemte ikke[emoji23] var helt sikker på gutt, men det var en jente[emoji177]

Kinesiske fødselskartet stemte, men ikke magefølelsen[emoji12]
Mannen derimot var skråsikker fra første stund og fikk rett[emoji28]

Kinesisk fødekart stemte faktisk på begge dei to forrige :) Hadde ikkje så veldig sterk magefølelse med nr. 1, men med nr. 2 var eg skråsikker. Visste ikkje kjønnet før fødselen med nokon av dei :)

Denne gangen seier både fødekart og magefølelsen min at det er jente nr. 2 :) Så blir spennande å sjå i november

Forrige gang stemte den ikke. Hadde en følelse på jente og det ble det også. Fødselekartet sier gutt denne gangen også, kanskje det stemmer denne gangen.

Sniker litt fra prøverne :) kinesisk fødekart stemte på begge mine to :) selv om jeg var helt sikker på at nr. 2 ble en jente :p

Måtte Google det fødekartet, og det stemte ikke med forrige. Hadde magefølelse på gutt rett før oul, og det ble det. Denne gangen har jeg allerede tenkt «lillebror». Så da tenker jeg at det kanskje blir jente. :)

Det stemte med min førstefødte, det ble en gutt [emoji170] Akkurat som magefølelsen min sa også!
Denne gangen sier det kinesiske fødselskartet at jeg skal ha gutt denne gangen også, blir spennende å se. Hadde vært veldig gøy med en liten jente også [emoji175]

Aner ikke hva der kartet er ?

Edit:
Fant det nå, og det stemte på gutten min!
Nå sier det at jeg får jente ! Spennende !!??

Både fødselskartet og magefølelsen stemte på førstemann (gutt), denne gangen sier fødselskartet jente, men har ingen magefølelse ennå[emoji4]

Kinesisk fødselskart sier gutt denne gangen. Jeg har en følelse på gutt. Blir spennende å se!

Med nr 1 hadde jeg en sterk følelse på gutt, kinakartet sier jente og det ble gutt :Heartblue
Med nr 2 hadde jeg ingen bestemt følelse, kinakartet sier jente og det ble jente :Heartpink

Stemte med jenta jeg fikk i 2014 :) det står at det blir jente denne gangen også [emoji4] men magefølelsen min sier gutt, og jeg har jo veldig lyst på en liten gutt nå da [emoji4]

Det har stemt på mine to. Står jente denne gangen og har på følelsen at det er riktig. Blir spennende å se ;)

I følge kartet skal det bli en gutt her[emoji848][emoji87]

Jeg skal visst ha jente. Er egentlig innstilt på gutt, men det er fordi jeg har en gutt fra før og føler at det er min greie :)

Jeg skal visst ha jente. Er egentlig innstilt på gutt, men det er fordi jeg har en gutt fra før og føler at det er min greie :)
Kjenner meg igjen i dette, jeg har også en gutt fra før og det "kan" jeg liksom..:)
Men har faktisk en liten anelse om at jeg har en jente i magen...

Kjenner meg igjen i dette, jeg har også en gutt fra før og det "kan" jeg liksom..:)
Men har faktisk en liten anelse om at jeg har en jente i magen...
Jeg tror det er gutt, men det er igjen bare fordi det var det det var sist. 2-åringen ønsker seg lillesøster. (Han vet ikke at jeg er gravid.)

Back
Topp