Action nr.2.

Si hei til lille Paul Erik [emoji4]
Her ble det plutselig bestemt keisersnitt idag, de tok ikke sjansen på ny blødning [emoji4] han ble født kl.11.54 og veide 2950g og 51cm lang [emoji4] frisk og rask var han [emoji4]

received_1009081029241855.jpeg
 
Godt å høre alt gikk bra:) og tenk at du har fått din skatt allerede. Gratulerer så mye[emoji2]
 
For en nydelig prins:Heartblue gratulerer:Heartblue
 
Ja gjorde vist det [emoji87][emoji85] men du kommer nå etter [emoji6] på onsdag var det vel? [emoji4]

Nei, i morgen. Og jeg har litt noia nå, skal jeg innrømme.. [emoji85] Men KS var greit? Hjemme alene, og da blir det litt mye grubling[emoji85] Veldig godt å høre at alt er bra med dere da[emoji4]
 
Nei, i morgen. Og jeg har litt noia nå, skal jeg innrømme.. [emoji85] Men KS var greit? Hjemme alene, og da blir det litt mye grubling[emoji85] Veldig godt å høre at alt er bra med dere da[emoji4]
I morgen [emoji7] aww blir 1 dag mellom våre [emoji7] ks gikk Veldig bra [emoji4] fikk mye info før vi starter og under selve ks. Litt rart å bli katerisert men ikke noe vondt.. Har blitt stelt 2 ganger nå, med å bli skylt nedentil. Og det var himmelriket, følte meg så mye freshere etterpå [emoji4] litt vondt i selve såret nå men får smertestillende jevnlig og når jeg ber om det [emoji5]

Så bare ta alt med ro og slapp av [emoji9] og gled deg at den lille er snart her [emoji7][emoji173]
 
Back
Topp