Action nr.2.

Niomi88

Gift med forumet
*Aprilbaby 2018*
Da var jeg innlagt på sykehus, igjen! Med blødninger. Og enda mer blødninger enn sist.
Men nå er jeg heldigvis på mitt sykehus [emoji28] 10 min fra huset vårt [emoji4]

Ble å ringe huseier å få han til å passe storebror til mormor og morfar kunne komme [emoji4]

Har hatt registrering nå og alt ok men har litt rier, men svært små enda. Foreløpig ikke noe hks, så vi har tid sier legen.
Så dette blir spennende [emoji4]

Katten vår hadde vært sykt interessert i magen min de siste 2 dagene, så kanskje han hadde en anelse at noe ville skje [emoji6]

Vil holde dere oppdatert utover dagen [emoji4] noe må jeg gjøre som sengeliggende [emoji6]

IMG_20180308_162118_832.jpg
Natt til torsdag [emoji4]

IMG_20180309_004330_119.jpg
Natt til fredag [emoji4]
 
Sniker


Lykke til!
Også så nydelig katt du har!
 
Oi spennende! Bra du får være på sykehuset som et nært hjemmet deres. Og så fint at huseier kunne stille opp. Håper det går bra med deg og den lille :Heartred
 
Så spennende! Håper du og den lille blir tatt godt vare på og lykke til videre:)
 
Oi, så spennende! Kanskje du slår meg? Da må du føde før tirsdag kl tolv! [emoji28] Masse lykke til- jeg heier på deg! Så fiin pus[emoji7]
 
Tusen takk alle sammen [emoji173]
Ligger nå bare her å ruger foreløpig [emoji4] venter på legen nå og så blir det vel innvendig ul igjen.
 
Oppdatering etter legevisit og undersøkelse

Da har legen vært innom [emoji4] mormunn på 4cm og er helt fin, og ingen åpning [emoji4] MEN han hadde ikke lyst at jeg skulle føde vaginalt. Kan ikke dem bestemme seg [emoji28]

Ellers så har blødningene stanset, kom ut en diger koagulert blodklump for en stund siden [emoji37] så ut som en liten lever [emoji21] Men skal bli her til observasjon til i morgen i første omgang, hvis ikke blødningene kommer tilbake da.

Minien har det veldig bra hvertfall [emoji4]
 
Back
Topp