Bruker du mye ull på ungen(e)?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Eve
  • Opprettet Opprettet
Bruker mye ull. Superundertøy, strikker mye ullgensre, luer, votter, sokker osv.

Vi bruker mye ull, både body/strømpebukser + lillelam sin heldress når hun ligger i vogna. Og selvfølgelig ullue, ullvotter og ullsokker :)

Jepp, ull som innerlag fra det begynner å bli kaldt, og så fleece over igjen. Eller ull.

Ungene bruker så si bare ull. Jeg bruker det da vi er ute[emoji4]

Bruker mye ull som mellomlag og ytterst, men hun er atopiker så vi bruker mest bomull inn mot huden.

Bruker ull som innerste lag, både sønnen min og jeg, men vanlige klær utenpå. Gjør det på vinteren når det er kaldt. Ikke ellers. Superundertøy når vi trener.

De to små bruker ullbody, ullbukser, og ulljumprer. De elsker det.

De store har super undertøy og ullsokker.

Jeg bruker super undertøy, og ullsokker.

Mannen orker ikke sånt er for varmblodig :)

Vi bruker så å si bare ull når det er kaldt.
Ble selv proppet full med ull som barn (av den fæle typen som klør)
BHG krever ull, og gutten min går kun i ull, lille snuppa på 6uker eier nesten bare ull plagg.
Eneste som ikke bruker ull er gubben, han må jeg tvinge og presse på med ull i kulden da han ikke vet å kle seg, han pleier å si seg enig til slutt da det «var LITT kaldere en han trodde»

Vi bruker kun ull på jenta på 3,5 år. Det hender hun vil ha bukse emner genser som ikke er ull, da blir det ullstrømpebukse og tynn ullgenser/singlet under. Men ullsokker bruker vi ikke da blir hun så klam på beina.

Vi bruker my ull. Fra name it, hummel, hust and claire, Janus og lille lam.

Ull brukes kun når det er blått på gradene, altså minus. Aldri forstått de som bytter ut hele garderoben fra september til mars. Her bruker nesten samme klær hele året, bor på Vestlandet.

Ull brukes kun når det er blått på gradene, altså minus. Aldri forstått de som bytter ut hele garderoben fra september til mars. Her bruker nesten samme klær hele året, bor på Vestlandet.

Hvis det er blå grader fra oktober til mars så må man jo det ;) Og noen fryser før det blir blå grader. Går an å bruke tynn ull hele året, så kan man ha det innerst og bommull utenpå på vinteren. Mange barn vokser ut av klærne ila et halvt år også. Aldri sett problemet :)

Svært lite, dessverre. Eldste tåler ikke ull, og yngste nekter å bruke det siden han mener at det klør. Han har et sett i barnehagen som han pleier å skifte til når de skal ut, men det blir skrelt av så fort han kommer inn døra hjemme.

Back
Topp