Mars 2018

Hei :)
Jeg var til uttak på St.Olavs i går etter behandling med Synarela, Menopur og Bemfola. Bare 3 egg ut så jeg venter spent. Sist forsøk ble ingen egg befruktet så dette er nervepirrende.

Da er lille klompen på plass og jeg håper på at den vil klore seg fast[emoji4] Blir to lange uker men håper det blir verdt det[emoji4]
Så herlig[emoji4]krysser alt for at den klamrer seg[emoji173]

Jeg var til uttak på St.Olavs i går etter behandling med Synarela, Menopur og Bemfola. Bare 3 egg ut så jeg venter spent. Sist forsøk ble ingen egg befruktet så dette er nervepirrende.
Kryser alt for at du får gullegg tilbakeført[emoji173]

Hmmm estradot plasteret mitt har løsnet i kantene. Bør jeg bytte det?:/
Det satt bom fast hos meg selv om det løsnet litt i kantene[emoji106]

Det skal etter boka feste seg 6-7dpo. Men noen er tregere en andre... men de første 4-5 dagene etter EL så vandrer egget gjennom eggleder før det når livmor 5-6dpo :)

Mange får også festeblødning. Alt mellom 6-12 dpo :)

Oki[emoji4] jeg er ikke inni det der med doo[emoji23] hva vil det si og hva er jeg på? De tok opp ett to dagers egg på tirsdag og satte inn i dag[emoji28]

Oki[emoji4] jeg er ikke inni det der med doo[emoji23] hva vil det si og hva er jeg på? De tok opp ett to dagers egg på tirsdag og satte inn i dag[emoji28]

Dpo er days past ovulation. For oss som har IVF så blir det jo hvor mange dager egget er etter egguttak. Siden du tok opp to-dagers som ble dyrka til idag, er egget og du 5dpo.
Akkurat samme som meg da[emoji1360] de så feks på mitt embryo at hinna var i ferd med å sprekke ved innsett, og at det burde da feste seg iløpet av natten/morgendagen:)

Last edited:
Dpo er days past ovulation. For oss som har IVF så blir det jo hvor mange dager egget er etter egguttak. Siden du tok opp to-dagers som ble dyrka til idag, er egget og du 5dpo.
Akkurat samme som meg da[emoji1360] de så feks på mitt embryo at hinna var i ferd med å sprekke ved innsett, og at det burde da feste seg iløpet av natten/morgendagen:)

Ok takk for svar[emoji4] Spennende tid i møte[emoji4] Skal egentlig ikke lete etter symptomer denne gangen men blir vel ikke lett å ikke gjøre det[emoji23]

Hvordan går det?

Nå har jeg oppdatert lista på første side. Si ifra om der er noe feil:)

Back
Topp