Da er jeg også ruger[emoji173]️ blodprøve om ti dager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er lille klompen på plass og jeg håper på at den vil klore seg fast[emoji4] Blir to lange uker men håper det blir verdt det[emoji4]
Grattis som ruger[emoji173]️ håper vi kan åpne mars-gruppa med glede og positive tester sammen[emoji7]
Så herlig[emoji4]krysser alt for at den klamrer seg[emoji173]Da er lille klompen på plass og jeg håper på at den vil klore seg fast[emoji4] Blir to lange uker men håper det blir verdt det[emoji4]
Masse lykke til[emoji173]håper den sitter i 9 mnd[emoji106]Da er jeg også ruger[emoji173]️ blodprøve om ti dager
Kryser alt for at du får gullegg tilbakeført[emoji173]Hei![]()
Jeg var til uttak på St.Olavs i går etter behandling med Synarela, Menopur og Bemfola. Bare 3 egg ut så jeg venter spent. Sist forsøk ble ingen egg befruktet så dette er nervepirrende.
Det satt bom fast hos meg selv om det løsnet litt i kantene[emoji106]Hmmm estradot plasteret mitt har løsnet i kantene. Bør jeg bytte det?:/
Hei
Jeg var til uttak på St.Olavs i går etter behandling med Synarela, Menopur og Bemfola. Bare 3 egg ut så jeg venter spent. Sist forsøk ble ingen egg befruktet så dette er nervepirrende.
Lykke til Når ca kan man merke at egget fester seg?[emoji4]
Det skal etter boka feste seg 6-7dpo. Men noen er tregere en andre... men de første 4-5 dagene etter EL så vandrer egget gjennom eggleder før det når livmor 5-6dpo
Mange får også festeblødning. Alt mellom 6-12 dpo![]()
Oki[emoji4] jeg er ikke inni det der med doo[emoji23] hva vil det si og hva er jeg på? De tok opp ett to dagers egg på tirsdag og satte inn i dag[emoji28]
Et stort fint smil på el-test i dag. Innsett på onsdag[emoji4]
Dpo er days past ovulation. For oss som har IVF så blir det jo hvor mange dager egget er etter egguttak. Siden du tok opp to-dagers som ble dyrka til idag, er egget og du 5dpo.
Akkurat samme som meg da[emoji1360] de så feks på mitt embryo at hinna var i ferd med å sprekke ved innsett, og at det burde da feste seg iløpet av natten/morgendagen![]()
Et stort fint smil på el-test i dag. Innsett på onsdag[emoji4]
gratulererDa er jeg også ruger[emoji173]️ blodprøve om ti dager
Hvordan går det?Hei