Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

På toppen av at ivf ikke funket så har noen i min familie blitt operert for aggressiv kreft i løpet av prosessen og mannen mistet noen i nær familie i morges :dontknow
Æsj så fælt alså! Huff... ikke noe godt å si, sender en god klem :Heartred
 
Og så er det i dag to år siden jeg ble operert for exu kom jeg på nå... ikke snurten av positiv test etter det :sorry:
Denne dagen tar helt rotta på meg! :mad::sad010
Vet så inderlig godt den følelsen. I samme båt vi to. Klem fra meg, måtte vi begge få styrke til å se opp og frem!
 
Huff! Sender deg en stor klem, tiger [emoji173]️ Blir det forsøk i august så har vi forsøk på cirka samme tid [emoji5] Regner med det blir august på oss. Håper du får mulighet tidligere [emoji173]️
 
Var det ikke meningen dere skulle ha ICSI nå? Har dere ikke da allerede tatt kromosomprøver?
Du må nok isåfall gå privat for flere prøver eller utredning ift habituell abort.
Selv om det ikke var så god uttelling på antall egg/befruktning utover nå så betyr ikke det at det automatisk er likt neste gang. Håper det snart er deres tur. Stor klem
 
Var det ikke meningen dere skulle ha ICSI nå? Har dere ikke da allerede tatt kromosomprøver?
Du må nok isåfall gå privat for flere prøver eller utredning ift habituell abort.
Selv om det ikke var så god uttelling på antall egg/befruktning utover nå så betyr ikke det at det automatisk er likt neste gang. Håper det snart er deres tur. Stor klem
Nei.. vi har ikke tatt kromosomprøver ..... synes det er veldig rart
 
Vel.. De bestemte seg jo for icsi på forsamtalen og vi har ikke tatt nye prøver etter det.... så jeg tror ikke vi har tatt det.
Tja, trodde det var prosedyre, men aner ikke sikkert.
 
Tja, trodde det var prosedyre, men aner ikke sikkert.
Trodde også det.. får høre med dem imorgen.
Her har ikke tanta kommet for fult helt enda.. gi meg noen timer så er det vel her.
Myyye spotting dog....
 
Mannen din skulle vel hvertfall ha tatt kromosomprøve før oppstart om den prøven var dårlig den gangen... Her måtte han hvertfall det, men den var helt fin da.
 
Mannen din skulle vel hvertfall ha tatt kromosomprøve før oppstart om den prøven var dårlig den gangen... Her måtte han hvertfall det, men den var helt fin da.
Synes det er helt rart.. skal ta det med dem imorgen når jeg skal ringe inn testing :sorry:
 
Mannen din skulle vel hvertfall ha tatt kromosomprøve før oppstart om den prøven var dårlig den gangen... Her måtte han hvertfall det, men den var helt fin da.

Så rart. Min måtte ikke.. Og de har visst tatt ICSI alle 4 uttakene. Ble nesten TESA på han en gang også stakkars :p
 
Min måtte også ta kromosonprøve!
 
Min mann måtte ikke ta kromosom prøve, og vi har mannlig faktor og ICSI!
 
De må egentlig det om de har under et visst antall mener jeg å huske.

Kanskje han var over den grensen. Men var jo eggkvaliteten min som var hovedårsaken til manglende utviklingen her uansett :/
 
Kanskje han var over den grensen. Men var jo eggkvaliteten min som var hovedårsaken til manglende utviklingen her uansett :/
Vel... så heftig som vi ble slaktet i november er det rart de ikke ba om blodprøver... gruer meg til i morgen, offisiell testdag og mensen er jo her så det er bare tull
 
❤️❤️
 
Jeg får skikkelig vondt av deg, Tigerbaby! Motgangen vil jo ingen ende ta. Jeg håper du har gode mennesker rundt deg som du kan snakke med, og at du finner ut av ting. Jeg ønsker deg masse lykke til på veien videre. Måtte babydrømmen gå i oppfyllelse i nærmeste fremtid!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Back
Topp