Skravletråd februar!

Vi er mette og gode.

Hatt familieselskap. Vi ble en del gitt

Må telle litt
4
2
2
1
4
3
2

Altså 18 stk ble vi da :D

Kosa oss med hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter, israelkake, pannacotta og dronning maud.
Alt i seg selv er ganske mektig. Så noen måtte hjem å sove.

Nå er alt rydda bort og vaska bort. Unga ble med tanta hjem. De skal sove hos bestemor og bestefar. Så jeg får begynne gjøre meg klar til fest :D Venninna mi jeg har kjent siden vi var babyer fyller 30 år i dag. Så vi skal kose oss sammen :D

Mannen har dessverre brøytevakt. Så han får æren av å kjøre meg bort dit da i det minste [emoji23]

Ha en supet lørdag folkens :D

Høres ut som en fantastisk lørdag[emoji173]️[emoji1]

Nei. :/ ingenting som kan fikse det. Kroppen selv må ordne opp i bruddet i ryggen. Om den klarer det. Ellers må jeg prøve å komme meg inn hos en annen fysio som kan hjelpe på smertelindringen forhåpentligvis

Så kjipt da[emoji20] krysser fingre for at fysio funker gull!

Ja det merket jeg. En regel jeg ikke var klar over. Våkenatt med baby i går så slo i hjel litt tid her inne. Notert og lært av nå! [emoji23]

Vi vil jo ikke at du skal få kjeft av sjefa[emoji23]
Men poenget er vel ikke å straffe de uvitende heller[emoji6] går nok fint!

Jeg holder på å bli gal av de eldste guttene her (Eldsten + mannen).
Vi avtaler at etter frokost skal dere ++++, slik at jeg får gjort xxxxx etterpå.
Ok, så jeg venter på at de skal få gjort sitt slik at jeg får gjort mitt.
Etter en stund sjekker jeg hvordan det går og de sitter foran hver sin data :smiley-angry002

Pakker litt og lagt sammen en hel haug med klær..
Mannen har vasket gulv
Kengubarnet vasket sofa å skal snart vaske trapp

Kroppen lengter etter søvn, men hodet klarer ikke å slappe av! Vanligvis ville jeg da ha holdt meg våken og ryddet huset mens mann og barn sover, men jeg er for trøtt! Og kvalm ><
Vært forstoppet I det siste, til jeg plutselig ikke var det lenger. Vondt I magen :(
Heftig selvmedlidenhet her ^^

God bedring til kroppen[emoji4]

Jeg holder på å bli gal av de eldste guttene her (Eldsten + mannen).
Vi avtaler at etter frokost skal dere ++++, slik at jeg får gjort xxxxx etterpå.
Ok, så jeg venter på at de skal få gjort sitt slik at jeg får gjort mitt.
Etter en stund sjekker jeg hvordan det går og de sitter foran hver sin data :smiley-angry002

Hihi, så typisk?![emoji23][emoji849]

Aaaah, nå vil jeg hjem xD Det er så trøttende å se på overvåkningskamera utenfor at det er strålende vær men at jeg sitter inne i en trang bunker uten mulighet for å gå ut :O

Bah! Bare 2,5 timer igjen av arbeidsdagen da :D

Back
Topp