Skravletråd februar!

Pizza i ovnen. En unge med besøk som trolig skal hjem når vi skal spise og en unge med avtale om å gå på besøk når vi har spist.

Rolig lørdag, handletur etter medisin, gymsko og mat, lunsj hos mine foreldre, og ellers altså bare ro hjemme. Herlig det. Ingen veldige planer for morgendagen heller. Etter ei hektisk uke er det litt godt. Vi trenger ikke rydde/vaske huset, men skal definitivt inn på rutiner og vedlikehold er tanken, så i går kveld la vi oss med ryddig hus, og det har jeg planer om i dag også. Ungene skal få beskjed om å rydde rommene sine, de var jo helt ryddige så det skal ikke være så krevende, men mellomste har besøk så trolig er ikke henne helt ryddig når kvelden kommer.

Vi er mette og gode.

Hatt familieselskap. Vi ble en del gitt

Må telle litt
4
2
2
1
4
3
2

Altså 18 stk ble vi da :D

Kosa oss med hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter, israelkake, pannacotta og dronning maud.
Alt i seg selv er ganske mektig. Så noen måtte hjem å sove.

Nå er alt rydda bort og vaska bort. Unga ble med tanta hjem. De skal sove hos bestemor og bestefar. Så jeg får begynne gjøre meg klar til fest :D Venninna mi jeg har kjent siden vi var babyer fyller 30 år i dag. Så vi skal kose oss sammen :D

Mannen har dessverre brøytevakt. Så han får æren av å kjøre meg bort dit da i det minste [emoji23]

Ha en supet lørdag folkens :D

Ingenting å gjøre?![emoji849]

Nei. :/ ingenting som kan fikse det. Kroppen selv må ordne opp i bruddet i ryggen. Om den klarer det. Ellers må jeg prøve å komme meg inn hos en annen fysio som kan hjelpe på smertelindringen forhåpentligvis

Ibo har omgangssyken stakkars [emoji20] får så vondt av jenta mi [emoji173]️

Ibo har omgangssyken stakkars [emoji20] får så vondt av jenta mi [emoji173]️

Kjedelig.

Her er heldigvis alle friske nå. Yngstemor litt sånn småvarm av og på, rett oppunder 38 men så feberfri senere på dagen. En del grinete og "mammete", men egentlig ikke syk altså. Heldigvis.

Kjedelig.

Her er heldigvis alle friske nå. Yngstemor litt sånn småvarm av og på, rett oppunder 38 men så feberfri senere på dagen. En del grinete og "mammete", men egentlig ikke syk altså. Heldigvis.

Håper hun kommer seg fort [emoji173]️

Ånei :/ god bedring!

Takk! [emoji173]️
Var i form i går for så å bli dårligere igjen idag [emoji20] har mer eller mindre bare sovet på sofaen siden vi stod opp [emoji85]

Vi er mette og gode.

Hatt familieselskap. Vi ble en del gitt

Må telle litt
4
2
2
1
4
3
2

Altså 18 stk ble vi da :D

Kosa oss med hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter, israelkake, pannacotta og dronning maud.
Alt i seg selv er ganske mektig. Så noen måtte hjem å sove.

Nå er alt rydda bort og vaska bort. Unga ble med tanta hjem. De skal sove hos bestemor og bestefar. Så jeg får begynne gjøre meg klar til fest :D Venninna mi jeg har kjent siden vi var babyer fyller 30 år i dag. Så vi skal kose oss sammen :D

Mannen har dessverre brøytevakt. Så han får æren av å kjøre meg bort dit da i det minste [emoji23]

Ha en supet lørdag folkens :D

Kos deg masse :D

Takk! [emoji173]️
Var i form i går for så å bli dårligere igjen idag [emoji20] har mer eller mindre bare sovet på sofaen siden vi stod opp [emoji85]

Huff. Håper dere får ei god natt og st hun er bedre imorgen:)

Back
Topp