Ahh
Ahh gjerne ikke det gøyeste nei. Lykke tilVi hjelper svigermor med å flytte[emoji30]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ahh gjerne ikke det gøyeste nei. Lykke tilVi hjelper svigermor med å flytte[emoji30]
Planer for dagen ?![]()
Hahahaha!!!Glemte å sette på en tørk! Men det er ok, for jeg glemte å sette på en vask først![]()
Ingenting å gjøre?![emoji849]
Ibo har omgangssyken stakkars [emoji20] får så vondt av jenta mi [emoji173]️
Ibo har omgangssyken stakkars [emoji20] får så vondt av jenta mi [emoji173]️
Kjedelig.
Her er heldigvis alle friske nå. Yngstemor litt sånn småvarm av og på, rett oppunder 38 men så feberfri senere på dagen. En del grinete og "mammete", men egentlig ikke syk altså. Heldigvis.
Ånei :/ god bedring!
God bedring til di mer enn mi. Mi er jo helt greiHåper hun kommer seg fort [emoji173]️
Vi er mette og gode.
Hatt familieselskap. Vi ble en del gitt
Må telle litt
4
2
2
1
4
3
2
Altså 18 stk ble vi da
Kosa oss med hjemmelaga vaniljeis med sjokoladebiter, israelkake, pannacotta og dronning maud.
Alt i seg selv er ganske mektig. Så noen måtte hjem å sove.
Nå er alt rydda bort og vaska bort. Unga ble med tanta hjem. De skal sove hos bestemor og bestefar. Så jeg får begynne gjøre meg klar til festVenninna mi jeg har kjent siden vi var babyer fyller 30 år i dag. Så vi skal kose oss sammen
Mannen har dessverre brøytevakt. Så han får æren av å kjøre meg bort dit da i det minste [emoji23]
Ha en supet lørdag folkens![]()
Takk! [emoji173]️
Var i form i går for så å bli dårligere igjen idag [emoji20] har mer eller mindre bare sovet på sofaen siden vi stod opp [emoji85]
Du.... Pass deg. Bare sånn 4 innlegg på rad ellers er det spam ...
Litt spåruskete uke, men grei nok form nå
Fort gjort og blandesnakker jo med så mange her. Ahh ønsker noe annet?
Så braJa, er på vei inn i et rekkehus snart. Det blir lux!
Hva skjedde i går?Komme meg etter igårenn du?
Nå er vi påtur ut alle og skal handle litt![]()
Hmmm, medium vil jeg si. Dekker nok i alle fall![]()