Skravletråd februar!

Ja det var lenge. Men jeg lå tilsammen 5 av de 8 timene. Allikevel ganske vanvittig [emoji23] 2 av rundene lå jeg 1 full time i maskinen. Deretter mange seanser på 20 min hver. Nå venter jeg egentlig bare på resultater, men det kunne ta litt tid. Skal ha en MR til om 2 uker. I mellomtiden har jeg mistet mer av synet, så venter på en respons på det også.

Håper du får noen svar[emoji173]️

Hehe, joda, men å vaske klær når det egentlig ikke er planlagt. For at hun skal kunne brette når det er annet å gjøre. Og klærene altså enda ikke var brettet i morges.

Men kanskje i dag for jeg satte på en maskin i morges og den ble ferdig etter jeg dro, og hun finner tørkeskapet fullt av tørre klær om hun prøvde å henge den opp. Så det er kanskje.

Krysser fingre for at alt er brettet nå[emoji1]

Glemte å sette på en tørk! Men det er ok, for jeg glemte å sette på en vask først :hilarious:

Jeg mener at når man står på kjøkkenet og kokkelerer har man en innebygd rett til å gå med kokkelue uten å bli ledd av.
Mannen er ikke helt enig.

(Det at jeg ikke har en egen og låner frøkna sin som er knall rose, litt for liten og med prinsesser på er en helt annen side av saken :P )

Du er så søt atte!![emoji23][emoji7][emoji7]

Kommer alltid på her altfor sent! Dagen og uken fyker så fort! Håper alle har hatt en fin uke og god helg til alle! Her er det alenehelg med mini, det er duket for sol i oslo og helgen blir fin! Hva er deres planer for helgen?

Pass deg for spam[emoji23] 14 innlegg på rad er nok ikke innafor[emoji85]

Vi er på vinterferie hos svigermor[emoji1] hjem i morgen..

Krysser fingre for at alt er brettet nå[emoji1]
Nope.

Det er en av de tre maskinene med vask som er brettet. Og den brettet jeg i morges siden den ikke hang i tørkeskapet (da hadde hun jo funnet de andre) men på stativ på stuegulvet, aka "i veien" så jeg brettet klærene og satte bort stativet .De andre må jeg ta .det er vel tre som venter på meg. Svigermor dro hjem etter frokost i dag.

Back
Topp