Skravletråd februar!

God formiddag .

Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem

Sånn går nå søndagen.

Fikk du gjort alt?

Ja. I noen tilfeller gjør det vel egentlg bare fraværet verre enn bedre å påminne med facetime eller lignende.
Ja .snap som dekker Mammas behov er trolig bedre.

Føles som vi er langt, langt på dag.

Så er klokka bare to .

Sto jo opp klokka sju alle mann (dvs, eldstemann var jo oppe da) for lillemor våkna og mellomste også, og jeg og mannen ville se stafetten

Lillemor er sliten, men vil ikke sove. Vi sitter og koser i sofaen med puppen og håper hun sovner likevel. Hun har nemlig likegodt fått feber. Ikke mye, bare 38, men likefullt feber.

God bedring til lillemor[emoji173]️

Fikk du gjort alt?
Ser ikke akkurat ryddig ut oppe, så nei

Og nå kom hun og ungene løper og tramper og lillemor har ikke sovnet men jeg vil ikke ta henne opp for da blir det så sent

Ja .snap som dekker Mammas behov er trolig bedre.

Jepp. Da jeg var borte ble det bilder og videosnutter. Dekte mitt behov der og da :) og fikk oppdatering via telefonsamtale hver kveld etter hun var lagt seg så jeg fikk vite om hun hadde vært mamma-lengtende eller ikke :p

Ser ikke akkurat ryddig ut oppe, så nei

Og nå kom hun og ungene løper og tramper og lillemor har ikke sovnet men jeg vil ikke ta henne opp for da blir det så sent

Ikke lett å få roen i hus når besøk kommer og sent.

Baby prøver å finne roen i armene mine. Jeg er så sliten :/ merker at etter influensa og infeksjonen at energien tappes ekstremt fort. Sovet tre ganger idag men tar kort tid så er jeg utslitt igjen.

Håper på å få begge ungene i søvn til åtte. Så vi foreldrene kan sette oss ned å slappe litt av. Se film.

Mannen reiser vekk i morgen tidlig og kommer hjem etter ungene er lagt seg. Kjenner det blir tøft for kroppen min de timene å hente i bhg - middag og leggingen alene. Med en kropp som har blitt enda verre etter treningen hos fysioterapeuten på fredag [emoji15]

Ikke lett å få roen i hus når besøk kommer og sent.
Ikke hatt så tungt for å sovne på evigheter. Og jeg tror ikke hun merket at svigermor kom. De er rolige oppe nå. Men lillemor klarer liksom ikke sovne. Helt rart. Lagt henne lett lenge. Hun protesterer ikke eller noe, bare sovner ikke

Da har jeg ankommet hotellet og fått statusoppdatering hjemmefra..

Hurra. Mannen er hjemme igjen etter ei helg borte på kurs. Og blitt forkjøla.

Snorkinga er intens.

Hallo sofa ! [emoji169]

[emoji169]
Håper natt hjelper. Hiver meg i seng. Sprenger her [emoji90]

Spørs det, Lillejenta ser ut til å mene at man ikkje skal sova bort vinternatta for tiden. Jaja. Fikk trent litt, det hjalp ikke på humøret. Vi får håpe det blir bedre i morgen.

Back
Topp