Som regel er jeg ikke borte mer enn 2 netter, dog det er unntak.Ikke så lang tur, det er jo kjekt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Som regel er jeg ikke borte mer enn 2 netter, dog det er unntak.Ikke så lang tur, det er jo kjekt.
Gidder ikke å lage middag i dag siden jeg ikke tror noen vil spise denLager nakkekoteletter I Tupperware-forma mi i dag. Spent på om det blir bra. De hadde nemlig ikke tint helt da jeg satte forma i ovnen. Jaja, mat er mat.
Gidder ikke å lage middag i dag siden jeg ikke tror noen vil spise den
Holder på å le meg skakk av Lille U.
Når han får noe å spise han syns er godt (uansett om det er sjokolade, middag el.) så smiler han stort og sier "Mmmm, så deilig)
På konkurransen denne mnd. Er man med i trekningen på alle premiene om man oppfyller toppkravet om plass og 25 tråder? Er man med på å trekkes om fødselsplakaten og sånn som er en av de «lavere» premiene kravmessig? Eller er det kun for de innenfor den plasseringen kravet innehar?
Ganske nødvendig
Nå skulle jeg helst ha ryddet det loftet jeg ikke tok før i dag. Ungene har gjort mye. Men det trengs en voksen touch. Jeg hadde litt lystnå gjøre det mens de sov. Som en bonus etter jobben de har gjort .
Jeg er bare så trøtt...
Takk. Sakte men sikkert på bedringens vei
Mann og barn er på hyttetur i helgen, mor ble hjemme for å få litt etterlengtet søvn og ja... egentid[emoji23] godt at de får knyttet litt far-sønn bånd på egenhånd og. Men savner de dypt.
I dag har jeg ryddet til den store gullmedaljen, tatt Yoga, sett mange timer serier (gjør det enda) og helt ærlig så kjeder jeg meg ganske mye nå haha! Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge! Må nytes. La med vilje ingen sosiale planer i helgen for å føle litt på kjedsomheten. Angrer ikke[emoji5] hva gjør dere i kveld?
Seriefunn: En natt på NRK. Treg i starten men blir helt oppslukt!
Loftet er altså lekerom daRydde loft er tiltak[emoji13] det skjønner jeg godt...
Vært en lang dag
Først loddstyr fram til kl 15 å så dro jeg på sykehuset å besøkte lille nevø [emoji173]
Og der var de 2 eldste også syke![]()
God morgen alle sammen
God formiddag .
Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem
Sånn går nå søndagen.
Lille U begynte å kaste opp på onsdag, og gjør det fremdeles.
De to eldste begynte i natt.
Mannen er små uggen.
Er ikke helt glad for at jeg skal ut å reise i dag
Håper dere kom i mål idag[emoji1]
Vi hadde facetime da jeg var borte på to dagers seminar i høst, hun som nå er to gråt etter meg så vet ikke om vi gjentar det når jeg skal avsted igjen i april. Men det et også den gangen fra en tidlig morgen (avreise sånn litt etter fem..) til neste kveld (men tidligere hjem denne gangen. Sist var vi ikke hjemme før nesten 23 (fly 21 fra Oslo), denne gangen tar vi 1730 fra oslo.
Det er enda et par mnd til. Men snuppa er fortsatt bare to