Skravletråd februar!

Føles som vi er langt, langt på dag.

Så er klokka bare to .

Sto jo opp klokka sju alle mann (dvs, eldstemann var jo oppe da) for lillemor våkna og mellomste også, og jeg og mannen ville se stafetten

Lillemor er sliten, men vil ikke sove. Vi sitter og koser i sofaen med puppen og håper hun sovner likevel. Hun har nemlig likegodt fått feber. Ikke mye, bare 38, men likefullt feber.

Lager nakkekoteletter I Tupperware-forma mi i dag. Spent på om det blir bra. De hadde nemlig ikke tint helt da jeg satte forma i ovnen. Jaja, mat er mat.

På konkurransen denne mnd. Er man med i trekningen på alle premiene om man oppfyller toppkravet om plass og 25 tråder? Er man med på å trekkes om fødselsplakaten og sånn som er en av de «lavere» premiene kravmessig? Eller er det kun for de innenfor den plasseringen kravet innehar?

Er vel kun for de som har denne plasseringen[emoji4]

Ganske nødvendig

Nå skulle jeg helst ha ryddet det loftet jeg ikke tok før i dag. Ungene har gjort mye. Men det trengs en voksen touch. Jeg hadde litt lystnå gjøre det mens de sov. Som en bonus etter jobben de har gjort .
Jeg er bare så trøtt...

Rydde loft er tiltak[emoji13] det skjønner jeg godt...

Mann og barn er på hyttetur i helgen, mor ble hjemme for å få litt etterlengtet søvn og ja... egentid[emoji23] godt at de får knyttet litt far-sønn bånd på egenhånd og. Men savner de dypt.

I dag har jeg ryddet til den store gullmedaljen, tatt Yoga, sett mange timer serier (gjør det enda) og helt ærlig så kjeder jeg meg ganske mye nå haha! Den følelsen har jeg ikke hatt på lenge! Må nytes. La med vilje ingen sosiale planer i helgen for å føle litt på kjedsomheten. Angrer ikke[emoji5] hva gjør dere i kveld?

Seriefunn: En natt på NRK. Treg i starten men blir helt oppslukt!

Syns det høres fantastisk ut med alenetid, jeg[emoji28]

God formiddag .

Innledet dagen med stafetten, deretter frokost, nå ryddes hus og deretter skal jeg brette klær gjennom skiskyting før stua helst skal fremstå sånn dels presentabel. Svigermor begynner etter planen å kjøre mens jeg bretter klær og har ca 7 timer å kjøre.
Innen da skal vi ha fikset gjesterommet (ikke faktisk rydde det. Men rydde av og re opp senga) og ungene skal helst ha ryddet rommene sine og en vesentlig større innsats på det loftet jeg ikke orket i går kveld, jeg sovna på sofaen så spørs om jeg evt må hjelpe dem

Sånn går nå søndagen.

Håper dere kom i mål idag[emoji1]

God kveld [emoji4]
Måtte spare energi til bursdag feiring og jentekveld. Ble ikke det siste for orket ikke... men ble fin bursdagsfeiring av meg [emoji3] ble en uke forsinket pga sykdom. Begge brødrene mine kom og [emoji7] nå må jeg spare energi til timen på sykehuset på tirsdag. Jeg er helt ødelagt etter influ...

Håper dere kom i mål idag[emoji1]

Vel. Ikke i mål til selskap, og stengt tatt skulle jeg gjerne hatt ryddigere stue før hun kom, men ungene kan ikke presses lenger (gjort mye mindre i dag enn i går, men det går ikke mer rett og slett) og selv er jeg så sliten at jeg er svimmel. Jeg har dradd frem fra under sofa og bord men ikke alt er videre ekspedert så det ser egentlig enda mer rotete ut enn da jeg begynte

Lillemor er litt ute av form og ganske klengete, og klar for senga sånn egentlig. Svigermor ikke kommet enda og ikke gitt lyd fra seg side hun startet så vi vet ikke. En gang mellom nå og om et par timer, for har hun hatt pauser kan hun komme dårlig ut mot kolonne i en tunell.

Vi hadde facetime da jeg var borte på to dagers seminar i høst, hun som nå er to gråt etter meg så vet ikke om vi gjentar det når jeg skal avsted igjen i april. Men det et også den gangen fra en tidlig morgen (avreise sånn litt etter fem..) til neste kveld (men tidligere hjem denne gangen. Sist var vi ikke hjemme før nesten 23 (fly 21 fra Oslo), denne gangen tar vi 1730 fra oslo.

Det er enda et par mnd til. Men snuppa er fortsatt bare to

Ja. I noen tilfeller gjør det vel egentlg bare fraværet verre enn bedre å påminne med facetime eller lignende.

Back
Topp