Skravletråd februar!

En ny sjekk hadde kanskje vært greit da :) jeg må sjekke to ganger i året. Mitt syn endrer seg dessverre hele tiden :/
Har alle planer om det, må bare finne tiden

Jeg hadde en ryggvirvel som lå skevt og gnagde på nerven slik at de var redd den ville ryke.
Knakk opp ryggen og "satte den sammen" igjen hvorav den ryggvirvelen som ikke var noe god ble støttet opp av den over og den under.
Har per i dag en ganske god svai i ryggen og et tyngdepunkt som er forskøvet oppover

Hvordan fikk du den «knekt» opp og satt sammen? Operert eller behandlet?
Går med en enorm svai jeg og. Overdreven svai selv for en høygravid person :p men det er bare sånn ryggen er blitt. Og all belastning går på ett punkt i ryggen. På toppen av svaien

Hvordan fikk du den «knekt» opp og satt sammen? Operert eller behandlet?
Går med en enorm svai jeg og. Overdreven svai selv for en høygravid person :p men det er bare sånn ryggen er blitt. Og all belastning går på ett punkt i ryggen. På toppen av svaien
De fysisk knakk ryggen under operasjon og satte den sammen igjen.
Satte inn et par stenger for å holde den på plass samt at jeg måtte gå med et hardplast korstett som ytre støtte i flere måneder, vente litt, ny operasjon hvor de tok ut stengene, og ny omgang med korsett.
Var 9 år ved første operasjon.
Når det kommer til invalidiserende bekkenløsning, hadde det med lille U

De fysisk knakk ryggen under operasjon og satte den sammen igjen.
Satte inn et par stenger for å holde den på plass samt at jeg måtte gå med et hardplast korstett som ytre støtte i flere måneder, vente litt, ny operasjon hvor de tok ut stengene, og ny omgang med korsett.
Var 9 år ved første operasjon.
Når det kommer til invalidiserende bekkenløsning, hadde det med lille U

Åherlighet. Heftige greier altså [emoji15][emoji15]
Er du god av smerter i rygg idag?
Ja vet du har nevnt det med lille U ja.
Hadde det med begge. Krykker med begge. Men med siste ble det veldig ille. Sengeliggende tilslutt :/

Åherlighet. Heftige greier altså [emoji15][emoji15]
Er du god av smerter i rygg idag?
Ja vet du har nevnt det med lille U ja.
Hadde det med begge. Krykker med begge. Men med siste ble det veldig ille. Sengeliggende tilslutt :/
Har noe smerter i dag, men ikke noe jeg ikke kan leve med.
Dog, fult mulig de hadde vært ille for andre siden
1: Jeg har ganske høy smerte terskel
2: Er egentlig glad for at jeg føler noe der i det hele tatt

Med eldsten merket jeg ikke noe, med frøkna fikk jeg litt og med lille U ble det helt for j***
Var ikke sengeliggende mest fordi jeg syns det ble verre av å ligge stille for lenge av gangen

Vi gjør det.
Har også en liten gutt som løper opp og ned trappen og er veldig fascinert av at sengen hans er i vaskemaskinen.
Mannen var hjemme i går siden da var det størst fare for smitte og det hadde vært litt dumt og jeg ble syk når jeg skal reise på søndag
Hehe søt han er

Lyd
Kvalitet
Tåler veldig lite
++++

Hmmmm. Alle de tingene er jo veldig viktig. Kvalitet er jo selvsagt alltid viktig, men min mann ser mye på youtube, og da er lyd viktig. Han er også klumsete, så da må den tåle mye.

Har noe smerter i dag, men ikke noe jeg ikke kan leve med.
Dog, fult mulig de hadde vært ille for andre siden
1: Jeg har ganske høy smerte terskel
2: Er egentlig glad for at jeg føler noe der i det hele tatt

Med eldsten merket jeg ikke noe, med frøkna fikk jeg litt og med lille U ble det helt for j***
Var ikke sengeliggende mest fordi jeg syns det ble verre av å ligge stille for lenge av gangen

Man blir jo og vant med en viss smerte. Har levd med smerter hele livet pga barndommen og trodd det har vært normalt i mange år og alltid ha vondt. Så blir man vant til det og en viss smerte. Høy smerteterskel har jeg sikkert ikke, men vant til å alltid kjenne vondt. Er vel en grunn til at jeg overlever disse intense smertene :p

Back
Topp