Har alle planer om det, må bare finne tidenEn ny sjekk hadde kanskje vært greit dajeg må sjekke to ganger i året. Mitt syn endrer seg dessverre hele tiden :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har alle planer om det, må bare finne tidenEn ny sjekk hadde kanskje vært greit dajeg må sjekke to ganger i året. Mitt syn endrer seg dessverre hele tiden :/
Jeg hadde en ryggvirvel som lå skevt og gnagde på nerven slik at de var redd den ville ryke.
Knakk opp ryggen og "satte den sammen" igjen hvorav den ryggvirvelen som ikke var noe god ble støttet opp av den over og den under.
Har per i dag en ganske god svai i ryggen og et tyngdepunkt som er forskøvet oppover
De fysisk knakk ryggen under operasjon og satte den sammen igjen.Hvordan fikk du den «knekt» opp og satt sammen? Operert eller behandlet?
Går med en enorm svai jeg og. Overdreven svai selv for en høygravid personmen det er bare sånn ryggen er blitt. Og all belastning går på ett punkt i ryggen. På toppen av svaien
Har alle planer om det, må bare finne tiden
De fysisk knakk ryggen under operasjon og satte den sammen igjen.
Satte inn et par stenger for å holde den på plass samt at jeg måtte gå med et hardplast korstett som ytre støtte i flere måneder, vente litt, ny operasjon hvor de tok ut stengene, og ny omgang med korsett.
Var 9 år ved første operasjon.
Når det kommer til invalidiserende bekkenløsning, hadde det med lille U
Har noe smerter i dag, men ikke noe jeg ikke kan leve med.Åherlighet. Heftige greier altså [emoji15][emoji15]
Er du god av smerter i rygg idag?
Ja vet du har nevnt det med lille U ja.
Hadde det med begge. Krykker med begge. Men med siste ble det veldig ille. Sengeliggende tilslutt :/
Jobben betalte for de brillene jeg har nå siden det hovedsakelig er databriller, altså jeg er avhengig av dem på jobb, og det er optikker rett ved jobben.Ikke alltid lett med full jobb og mye på tapeten nei c
Vant du kakeJobb
Og kakelotteri etter jobb
Hehe søt han erVi gjør det.
Har også en liten gutt som løper opp og ned trappen og er veldig fascinert av at sengen hans er i vaskemaskinen.
Mannen var hjemme i går siden da var det størst fare for smitte og det hadde vært litt dumt og jeg ble syk når jeg skal reise på søndag
Må det altsåDet må du gjøre noe med[emoji28]
Ja synes de var supergod jegKjempebra salg![]()
LydHmmm. Hva er det du ikke liker?
NeiVant du kake?
God morgenBegynner å få bryluppsnervergod morgen forresten !!
![]()
Lyd
Kvalitet
Tåler veldig lite
++++
Har noe smerter i dag, men ikke noe jeg ikke kan leve med.
Dog, fult mulig de hadde vært ille for andre siden
1: Jeg har ganske høy smerte terskel
2: Er egentlig glad for at jeg føler noe der i det hele tatt
Med eldsten merket jeg ikke noe, med frøkna fikk jeg litt og med lille U ble det helt for j***
Var ikke sengeliggende mest fordi jeg syns det ble verre av å ligge stille for lenge av gangen