Skravletråd februar!

Vurderer å kaste ut halvparten av alt jeg eier, men det er en stemme i hodet mitt som konstant forteller meg at jeg trenger alle de ubrukelige tingene som hoper seg opp i kriker og kroker.

Hatt den tanken i dag jeg og!! Og skal begynne selge unna ting faktisk.. eller i vekk. Noe må rett og slett kastes

Beste måten å rydde på er faktisk å flytte [emoji85]

Når man insisterer på tynne pannekaker
Og må lage dem selv.

Det er kjedelig.

Da er vi to. Mannen lager de tykke som sveler. Godt, men sv og til vil jeg ha de skikkelig tynne. Og da gidder han ikke.

Å ha pannekake stekepanne hjelper på flippinga ihvertfall

Undrer på når vi i dette huset skal bli friske.

Det var i utgangspunktet bare meg igjen. Med influensa og infeksjon.

Så begynner yngste å hoste verre og verre. Og tankene om barneastma barnelegen drøfta videre med oss svirrer tilbake. Eldste starta sånn her... hun har det. Evig hoste, forkjølelse som aldri blir helt god. Dog er yngste enda verre på tettheten. Surkler døgnet rundt ikke bare natterstid. Mye slimhoste. Ekkel hoste :/

Ok, ja jeg virkelig elsker Flexi criben vi vant her inne og Lille U vil egentlig ikke sove noe annet sted.
Men den er i stoff, ikke veldig praktisk når har får omgangssjuke og spyr...

2.5 cm igjen på ermet. Så få den på bolen. Også tar jeg pause gitt for i dag. Føler dagen har vært effektiv [emoji16]

Da var alt ferdig og på bolen. [emoji16] Begynne på neste arm i morgen da [emoji16][emoji16]

God morgen ❤️Himmel ikke på listen topp 100 engang . Sjeldent :p Skjer hos dere i dag?

Aha sånn ja. Kose dere.
Vi gjør det.
Har også en liten gutt som løper opp og ned trappen og er veldig fascinert av at sengen hans er i vaskemaskinen.
Mannen var hjemme i går siden da var det størst fare for smitte og det hadde vært litt dumt og jeg ble syk når jeg skal reise på søndag

Back
Topp