En Samsung Galaxy s8 [emoji4]
Er det den nyeste modellen? Ser du er fornøyd med den, hvorfor det? Jeg vurderer å kjøpe den til mannen, han feirer runddag snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En Samsung Galaxy s8 [emoji4]
Spør meg om et par dager, er bare noen få timer siden jeg satte den opp [emoji14]Er det den nyeste modellen? Ser du er fornøyd med den, hvorfor det? Jeg vurderer å kjøpe den til mannen, han feirer runddag snart![]()
Spør meg om et par dager, er bare noen få timer siden jeg satte den opp [emoji14]
Er nyeste modell ja, men det er ikke så lenge til s9 kommer.
Jeg har hatt Samsung Galaxy s3, s5 og s7 tidligere og vil ikke ha noe annet.
Var veldig behagelig å sette den opp.
Fikk inn alle kontakter, apper, SMS ++++ fra backup og ting ble lagt på samme sted som jeg hadde det på den gamle.
Bare glad jeg er ferdig nå daDu er så flink!![]()
Har s7 edge selv da. Men nevøen min på 16 år har s8. Han er veeeeldig fornøyd hvertfall. Og mobil til ungdommen er vel rimelig mye i bruk gitt [emoji23]Er det den nyeste modellen? Ser du er fornøyd med den, hvorfor det? Jeg vurderer å kjøpe den til mannen, han feirer runddag snart![]()
Som oss det, mannen har Samsung og jeg SonyHehe, litt tidlig å si ja ^^ Men du er positivt innstilt til den i alle fall. Jeg går for Sony selv, men mannen liker Samsung.
Har s7 edge selv da. Men nevøen min på 16 år har s8. Han er veeeeldig fornøyd hvertfall. Og mobil til ungdommen er vel rimelig mye i bruk gitt [emoji23]
Jeg er også samsungfan. Men så lenge s7 min funker godt. Er jeg fornøyd [emoji7]
Når man insisterer på tynne pannekaker
Og må lage dem selv.
Det er kjedelig.
Ja det tror jeg egentlig [emoji16] Og kjempegodt kamera også. Om han bryr seg om det da [emoji14]Hmmm. Ser du for deg at min mann vil like den? Dette må vurderes nøye ^^
Kjedeligste jeg vet faktisk [emoji851]Når man insisterer på tynne pannekaker
Og må lage dem selv.
Det er kjedelig.
Ja det tror jeg egentlig [emoji16] Og kjempegodt kamera også. Om han bryr seg om det da [emoji14]
Og vips har vi definitivt sykt barn.
Jeg teller timer. Det er 49 timer til fetterens bursdag.
Vaska hele første etasje. Tenkte 2.etasje skal til pers i morgen da [emoji90]
Masse god bedring[emoji13]
Jeg er sulten!
Skikkelig sulten også
Vet at sambo har laget grøt til middag, men har fryktelig lyst til å kjøre innom Peppes på vei hjem...... Stor pizza. Med biff, løk og pepperoni.![]()
Vurderer å kaste ut halvparten av alt jeg eier, men det er en stemme i hodet mitt som konstant forteller meg at jeg trenger alle de ubrukelige tingene som hoper seg opp i kriker og kroker.
Haha[emoji23] den stemmen har jeg også i hode![emoji23] plagsom!
Vil tro det .har kastet opp to ganger på tre kvarter
Vaska hele første etasje. Tenkte 2.etasje skal til pers i morgen da [emoji90]