Ser den jaVel. Jo det var det. Men savner til tider med enkelte middager å spise mer da [emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser den jaVel. Jo det var det. Men savner til tider med enkelte middager å spise mer da [emoji23][emoji23]
Ungene tok hver sin pizza med seg opp i loftetasjen. Så da satt jeg her og venter på min pizza skal bli ferdig. Så veeeeldig gode ut de hjertepizzaene til barna. Skikkelig saftige bunner gitt!
Så nå gledes det![]()
Takker. Mett nå gitt. Men fy så god!Kos deg![]()
Og da kastet han opp igjen
Og sengen er i vaskemaskinen for andre gang i dag
Pizzadeig på heving. Jeg og unga er alene. Sagt at i dag skal vi lage hver vår lille pizza [emoji16] Så får alle favoritter på pizzaen sin [emoji16]
Skal jeg ha det engang til mine blir det skinn her og av samme grunnEr fryktelig glad jeg inviterte i skinn den gang jeg kjøpte saccosekkene og ikke gikk for stoff
Så flott! Det mønsteret har søstra mi også faktisk [emoji16][emoji16] Hu syr ogsåSee en av tingene jeg sydde av stoffet jeg fikk gratisVis vedlegget 244487
Så flott! Det mønsteret har søstra mi også faktisk [emoji16][emoji16] Hu syr også![]()
Eldste er på skolen.
Mellomste er hjemme, hun må fylle opp kroppen med energi og bli bittelitt mindre smittsom får hun får gå på skolen.
Du kommer til det.
Hun fikk omgangssyke
Hehe, ja du har vel ventet på våren siden jula bar over du ^^
Ok, ja jeg virkelig elsker Flexi criben vi vant her inne og Lille U vil egentlig ikke sove noe annet sted.
Men den er i stoff, ikke veldig praktisk når har får omgangssjuke og spyr...
God morgen [emoji173]️Himmel ikke på listen topp 100 engang . SjeldentSkjer hos dere i dag?
Stille det var her i dag da
J3g har den å er ikke fornøydEr det den nyeste modellen? Ser du er fornøyd med den, hvorfor det? Jeg vurderer å kjøpe den til mannen, han feirer runddag snart![]()
JobbGod morgenHimmel ikke på listen topp 100 engang . Sjeldent
Skjer hos dere i dag?
Ikke hatt tid førStille det var her i dag da
God bedringOg da kastet han opp igjen
Og sengen er i vaskemaskinen for andre gang i dag
J3g har den å er ikke fornøyd