Slike?
![]()
Får ikke til å legge inn bilde, men de jeg kjøpte kommer i sånn eggekartong med 4 egg i, slik som de vanlige eggene. Vil tri det er omtrent det samme, om ikke det samme, som de du poster her.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slike?
![]()
Er utrolig merkelig det med å hoppe rett inn i en diskusjon.Haha. Vært sammen med mannen i 6,5 snart. Og for to mnd siden fikk han (endelig) briller!! Life completed! Haha[emoji85]
Er utrolig merkelig det med å hoppe rett inn i en diskusjon.
Ja, jeg missforstår (delvis med vilje)
Så han fikk briller siden dere ble sammen, men innså det først for 2 mnd. siden?
Ryggen igjen?Klarte to dager uten smertestillende så var det for mye. Treninga idag hos fysio toppe det med formen for tiden. Nå er det litt ventelek i sofaen til ryggen og smertene roer seg nok til å legge meg![]()
Ryggen igjen?
Det minner meg om at jeg skulle ha sendt deg en PM, dårlig samvittighet nå
Mannen min brukte allerede briller når vi møttes å det slapp jegHahahopp inn du
Neeeida. Han har alltid ment han hadde perfekt syn, men alderen begynnr vel å innta han og påvirker synetså jeg ble lei av å se han myse på tven og klage på hodepine før jul. Så bestilte han synstime da. Og jepp, mannen trengte briller. Så var først nå han har fått det
![]()
Nå husker jeg ikke i farten hva som var galt med den, annet en at jeg stusset over at fet ikke kunne opereres..Jepp. Er henvist til ryggklinikken på unn nå. For videre undersøkelser. Siden operasjon ikke vil hjelpe.
Det går fintHar ligget sprekksjuk uansett og ikke klart å være innom forumet engang
![]()
Mannen min brukte allerede briller når vi møttes å det slapp jeg
Jeg derimot burde kanskje vært l*litt flinkere til å bruke mine
Hahaha så herlig da! Rene supermann [emoji23]Haha. Vært sammen med mannen i 6,5 snart. Og for to mnd siden fikk han (endelig) briller!! Life completed! Haha[emoji85]
Nå husker jeg ikke i farten hva som var galt med den, annet en at jeg stusset over at fet ikke kunne opereres..
Var det ikke noe med ryggvirvlene og hoved nerven?
Hahaha så herlig da! Rene supermann [emoji23]
Nei. I kveld tar jeg tidlig kveld. Ikke i form kjenner jeg. Bare kroppen som er vond. Jeg er ikke syk da.
Natta [emoji169]
Den likte jeg heller ikke [emoji23] Syns det ble for sukkersøtt hele dritten [emoji23][emoji23]Haha. Aff. Supermann ja. Som smallville serien. Enda en ungdomscrush[emoji85]
Ikke så ille sist jeg sjekket, men det er en 2-3 år siden, fikk databriller den gang, og merker at brått har blant annet teksten på TV'n begynt å bli veldig utydelig uteHar du veldig dårlig syn da? Eller ser ok uten?
Han er blitt avhengig av å kjøre med de. Og se tv/spille. Blir fort sliten uten. Og i den e mørketiden er alt svart på veiene, så da har brillene hjulpet for å se optimalt i mørket under kjøringen.
Jeg bruker månedslinser. Liker ikke briller egentligmen har de på nå siden jeg måtte ta ut linsene. Og har noen hviledager på øyene
![]()
I like måte duNatta. Håper du får sove og kroppen er i bedre form imorgen [emoji5][emoji5]
Den likte jeg heller ikke [emoji23] Syns det ble for sukkersøtt hele dritten [emoji23][emoji23]
Ikke så ille sist jeg sjekket, men det er en 2-3 år siden, fikk databriller den gang, og merker at brått har blant annet teksten på TV'n begynt å bli veldig utydelig ute
Jeg hadde en ryggvirvel som lå skevt og gnagde på nerven slik at de var redd den ville ryke.Ja. To virvler er forskøvet seg. Ene fremover mot den andre. Med et ganske stor forkyvning som gir de enorme smertene. Skjedde unger svangerskapet pga belastningen og den invalidiserende bekkenløsningen. Fått S formet rygg også pga feilbelastningen.
Mr viste ikke nok nerveskade/nerver i klem tim at de ville operere. Da det mest sannsynlig ikke vil fikse problemet mitt. Så nå vet jeg ikke helt hva vi gjør..