Og da kastet han opp igjen 
Og sengen er i vaskemaskinen for andre gang i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj daOg da kastet han opp igjen
Han syntes det var hysterisk![]()
Og da kastet han opp igjen
Pizzadeig på heving. Jeg og unga er alene. Sagt at i dag skal vi lage hver vår lille pizza [emoji16] Så får alle favoritter på pizzaen sin [emoji16]
Du burde si til den der krigern din at han skal lage mat for å gjøre seg på godfot igjen [emoji23][emoji23]Åååååå, flytt inn hos meg! Jeg er sulten!
Hahaha det tror jeg på [emoji14]Er fryktelig glad jeg inviterte i skinn den gang jeg kjøpte saccosekkene og ikke gikk for stoff
Du burde si til den der krigern din at han skal lage mat for å gjøre seg på godfot igjen [emoji23][emoji23]

Du får si hvordan de var da. Har sett de. Men er ikke fan av de eggene [emoji14] Syns de er kvalmendeJeg har egg fra Freia med Oreo i..... Gleder meg til å smake! Er ikke Oreo-fan egentlig da. Det er jo godt, men ikke noe jeg vanligvis kjøper selv. Men dette blir spennende likevel![]()
Du får si hvordan de var da. Har sett de. Men er ikke fan av de eggene [emoji14] Syns de er kvalmende
Altså, grunnen til jeg valgte det er siden de skulle være lett å tørke av..Hahaha det tror jeg på [emoji14]
Kan spise ett halvt altså. Men mer enn det så sovner jeg i kvalmekoma [emoji23]Da har du noe til felles med min kriger ^^
Han sier Æsj hver gang han ser dem ^^
Kan spise ett halvt altså. Men mer enn det så sovner jeg i kvalmekoma [emoji23]

Hahaha. Den der gastric bypassen hjelper ikke treninga mi da den veien [emoji23][emoji23]Du må trene vettu
Jeg klarer lett 4 på rappen![]()
Hahaha. Den der gastric bypassen hjelper ikke treninga mi da den veien [emoji23][emoji23]

Vel. Jo det var det. Men savner til tider med enkelte middager å spise mer da [emoji23][emoji23]Ja, nå får du spørre deg selv om det virkelig var verdt det![]()