Stille det var her i dag da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var alt ferdig og på bolen. [emoji16] Begynne på neste arm i morgen da [emoji16][emoji16]
Og mamma er sååååå trøtt dagen etter.Det eeeeeer så gøy å leke midt på natta!
Og mamma er sååååå trøtt dagen etter.
Holdt det på lenge i natt?
Uff nei. En ting å strikke til en selv og sitt. Men å ta betalt for det. Nei. Da er jeg livredd å gjøre noe feil gittDu burde strikke på oppdrag![]()
Uff nei. En ting å strikke til en selv og sitt. Men å ta betalt for det. Nei. Da er jeg livredd å gjøre noe feil gitt
Glad du skriver alt ned. God start på dagen [emoji23][emoji23][emoji23]I natt drømte jeg at mannen hadde skaffet barnehageplass til Lillejenta, hun begynte på dagen. Jeg ble veldig opprørt, for planen er å søke plass fra januar. I tillegg var det null tilvenning! Man bare ga fra seg babyen og gikk![]()
TakkSer den, men jeg tror du hadde vært veldig flink til det![]()
Uskyldig [emoji7]Vet ikke, jeg sovnet ^^
Hun tasser rundt i senga som en valp. Hilser på mamma og dytter litt med hodet, hilser på pappa, reiser seg i senga og ser ut vinduet mens hun dunker inn i sprinklene. Oooooog gjenta. Innimellom tar hun seg en tur innom melkefontenene før hun igjen tasser rundt i senga. Jeg må jo bare le ^^
Glad du skriver alt ned. God start på dagen [emoji23][emoji23][emoji23]
Uskyldig [emoji7]
Liten gutt som koser seg veldig i saccosekken og bare idyll...
Helt frem til mamma går på kjøkkenet for å finne lunsj....
Saccosekker har glidelås, veldig spennende for en liten gutt, og inneholder enorme mengder bitte, bitte små isopor baller som er ekstremt statiske og henger seg fast i alt samt flyr i alle kanter når man prøver å feie dem opp
Begge deler?Å herrefred.... Skal man le eller gråte?
Begge deler?
Fikk feiet opp det meste og puttet tilbake i sekken.Sannsynligvis. Har du fått ryddet det nå?
Det var vel rimelig gøy for lille?Fikk feiet opp det meste og puttet tilbake i sekken.
Resten spiste støvsugeren
Han syntes det var hysteriskDet var vel rimelig gøy for lille?