T
Turid-Laila
Guest
Vi venter på den lottokupongen ja [emoji23]Jaaaa! Må bare ha penger først ^^
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi venter på den lottokupongen ja [emoji23]Jaaaa! Må bare ha penger først ^^
Jupp. Big time [emoji23]Vinner han?
[emoji23][emoji23][emoji23] Du drømmer ganske mye du altsåJeg var med i en film i natt. Jeg hadde flere roller, og jeg skjønner ikke hvordan noe av det hang sammen. Tror jeg var et menneske i hundekostyme da jeg våknet.
Jeg klipte et pledd, tråkla med grove sting, vrengte, stappa et halvt garnnøste i toppen og vips. Lue
Jupp. Big time [emoji23]
[emoji23][emoji23][emoji23] Du drømmer ganske mye du altså

Altså, for ca 37 år siden var jeg smurf iver helt hjemmelaget kostyme, dvs hvit strømpebukse, blå genser .blå hale og mamma sydde og ordnet skikkelig lue. Jeg hadde det i bakhodet, når jeg sa "svinger sånn, og inn sånn?" vet jo hvordan luen skal se ut.Det hadde jeg aldri kommet på!![]()
Altså, for ca 37 år siden var jeg smurf iver helt hjemmelaget kostyme, dvs hvit strømpebukse, blå genser .blå hale og mamma sydde og ordnet skikkelig lue. Jeg hadde det i bakhodet, når jeg sa "svinger sånn, og inn sånn?" vet jo hvordan luen skal se ut.
Det ordnet seg.
Hahahahahaha !!! Husker de fra svangerskapene jeg bareJa ^^
Jeg husker drømmer fra barndommen også. Men det er ikke alltid morsomme drømmer, noen ganger er de veldig banale. Som den gangen jeg drømte at jeg lagde osteskiver med ostehøvelen.....
Tror hjernen min kjeder seg![]()
Altså, jeg var ikke involvert i å lage det kostymet, jeg var da på alder med min lille smurf i dag, jeg bare husket at jeg har vært det, fra bilder og den lua finnes enda.Det viser igrunn hvor verdifullt det er å involvere barna i det man gjør.
GratulererJippi.
Den nye mobilen min kom i dag [emoji7]
Samsung Galaxy s8 [emoji4]Gratulerer
Hvilken?
Kjekt detSamsung Galaxy s8 [emoji4]
Er veldig fornøyd [emoji4]Kjekt det![]()
Ferdig med 2 etasje. To søppelsekker borte [emoji16] Klær og slikt. Får sortere de senere og kaste i uff![]()
Jippi.
Den nye mobilen min kom i dag [emoji7]
En Samsung Galaxy s8 [emoji4]Hurra! Hvilken ble det?