Skravletråd februar!

Jeg var med i en film i natt. Jeg hadde flere roller, og jeg skjønner ikke hvordan noe av det hang sammen. Tror jeg var et menneske i hundekostyme da jeg våknet.
[emoji23][emoji23][emoji23] Du drømmer ganske mye du altså

[emoji23][emoji23][emoji23] Du drømmer ganske mye du altså

Ja ^^
Jeg husker drømmer fra barndommen også. Men det er ikke alltid morsomme drømmer, noen ganger er de veldig banale. Som den gangen jeg drømte at jeg lagde osteskiver med ostehøvelen..... :hilarious:
Tror hjernen min kjeder seg :hilarious:

Det hadde jeg aldri kommet på! :D
Altså, for ca 37 år siden var jeg smurf iver helt hjemmelaget kostyme, dvs hvit strømpebukse, blå genser .blå hale og mamma sydde og ordnet skikkelig lue. Jeg hadde det i bakhodet, når jeg sa "svinger sånn, og inn sånn?" vet jo hvordan luen skal se ut.

Det ordnet seg.

Altså, for ca 37 år siden var jeg smurf iver helt hjemmelaget kostyme, dvs hvit strømpebukse, blå genser .blå hale og mamma sydde og ordnet skikkelig lue. Jeg hadde det i bakhodet, når jeg sa "svinger sånn, og inn sånn?" vet jo hvordan luen skal se ut.

Det ordnet seg.

Det viser igrunn hvor verdifullt det er å involvere barna i det man gjør.

Ja ^^
Jeg husker drømmer fra barndommen også. Men det er ikke alltid morsomme drømmer, noen ganger er de veldig banale. Som den gangen jeg drømte at jeg lagde osteskiver med ostehøvelen..... :hilarious:
Tror hjernen min kjeder seg :hilarious:
Hahahahahaha !!! Husker de fra svangerskapene jeg bare

Ferdig med 2 etasje. To søppelsekker borte [emoji16] Klær og slikt. Får sortere de senere og kaste i uff :)

Jippi.
Den nye mobilen min kom i dag [emoji7]

Det viser igrunn hvor verdifullt det er å involvere barna i det man gjør.
Altså, jeg var ikke involvert i å lage det kostymet, jeg var da på alder med min lille smurf i dag, jeg bare husket at jeg har vært det, fra bilder og den lua finnes enda.

Men det ble en smurf :-)

Hmmm. Lillejenta sover halvveis på fanget mitt. Jeg kunne ha strikket, men strikketøyet ligger oppe. Jeg har nettopp lest ut boka (de klarte å finne ut av problemene sine og endte opp med å gifte seg. Sjokk.)
Hva skal jeg finne på nå da tro?

Back
Topp