Lykke til på TUL ja, håper du får muligheten til å senke skuldrene litt og heller kose deg med graviditeten mer enn å bekymre deg - selv om jeg godt kan forstå at det er lettere sagt enn gjort.
Tusen takk for det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på TUL ja, håper du får muligheten til å senke skuldrene litt og heller kose deg med graviditeten mer enn å bekymre deg - selv om jeg godt kan forstå at det er lettere sagt enn gjort.
Lykke til på UL imorgen.
Er fullt mulig at det er liv du kjenner altså, men forstår også du vil ha det bekreftet først.
Satser på at alt er bra. Lytt til kroppen din ift arbeidsmengde og sånn. Snakk med legen din så ordner det seg sikkert.
Går SM din ut nå uten at du har avtalt ny legetime før det?Tusen takk!Ja tørr ikke helt å tro på det enda!
Ja må nok få meg en telefontime på onsdag, satser på at det ordner seg!
Går SM din ut nå uten at du har avtalt ny legetime før det?
LurtJa den går ut på onsdag. Så da pleier jeg bare å ringe legekontoret, så setter de opp en telefontime samme dagen![]()

Masse lykke til! Godt det er tidlig på morgenen! Det er såå kjipt å ha time utpå dagen![]()
Kjenner følelsen. Håper alt ser fint ut i morgen.![]()
jeg klarte ikke knappe to så spent på hvordan det skal gå utover.Herlig.
Smertegrensa mi har vært på 3 uker når det kommer til ul, så jeg hadde garantert tatt en mellom.![]()
Herlig.
Smertegrensa mi har vært på 3 uker når det kommer til ul, så jeg hadde garantert tatt en mellom.![]()
jeg klarte ikke knappe to så spent på hvordan det skal gå utover.
Ta det som det kommerHaha, får se hva som skjerEr nok ikke mulig at jeg sniker inn en liten ekstra mellom der nei
![]()
Ta det som det kommer
jeg håper at doppler og livstegn når knøttet gidder skal gjøre jeg klarer holde meg. Uansett er det nå og tiden fra 12 til OUL som blir lengst opphold tror jeg
Veldig greit at man har den muligheten om det blir for ille ja.Ja, var 5 uker her nå fra forrige UL til i dag. Også blir det minst 6 til neste gang.. Synes ventetiden nå var utrolig lang! Håper at de neste ukene ikke kjennes like ille ut. Men da er det jo bare til å bestille seg en privat![]()