Flrste året vi gjør det sånnAhadet skjønner jeg da
![]()
Fikk du frokost Da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flrste året vi gjør det sånnAhadet skjønner jeg da
![]()
Hei heiGod dagtitter innom . Travelt her for tiden
håper alle har det fint
Har vært det i helgen ja, på vei ned nå daJaintet nytt. På fjellet?
Fikk blomster, bok og kort på sengen. Og ferdig frokost på kjøkkenet etterpåFlrste året vi gjør det sånn
Fikk du frokost Da?
Bra der?Hei hei
HerligHar vært det i helgen ja, på vei ned nå dahar en avtale 15 så greit være hjemme litt først
Ja helt enormt med snøHerligså på TV at det var mye snø
![]()
Så koseligFikk blomster, bok og kort på sengen. Og ferdig frokost på kjøkkenet etterpå![]()
Så gøy daJa helt enormt med snø
Jupp juppBra der?
Åh den var søtFikk en sånn ❤
Vis vedlegget 243500

Ikke santÅh den var søt![]()
Og der var du ogsåGod dagtitter innom . Travelt her for tiden
håper alle har det fint
4 PP er langt innenfor normalen, men føles jo så utrolig lenge, når man begynner å prøve er man liksom klar til å bli gravid NÅ.Holder meg mye på før svangerskapet. Vi prøver og prøvermen var vist ikke like lett denne gang desverre. PP4 nå... 5/6 DPO
Takker. Tok litt tid å sovne. Mannen derimot sovna FØR han traff puta. Og jeg var irritert på det også en stund. Urettferdig syns jeg. Men jeg sovna og sov som en stein gitt [emoji7]Høres ut som over trøtt.
Masse Lykke til og håper du får en god natts søvn
Håper der blir bedre utover dagen [emoji169][emoji169] KlemDrømte I natt at jeg var nedfor. Stemmer det gitt. I dag har jeg mest lyst til å ta med meg Lillejenta og flytte vekk en plass. Lillemor hadde villet bli igjen hos sin far vet jeg. Trent i en halvtime nå, på tide å hoppe inn i dusjen. Ingen spesiell dag dette, i feirer ikke morsdag eller farsdag. Skal feire min mor da, da jeg er vant til det.