Skravletråd februar!

Fikk tatt meg en etterlengta dusj endelig etter døgn 1 med omgangssjuke. Snart 7 timer siden siste oppkast på eldste. Krysser enda fingrene[emoji173]️ mye kan enda skje. Ser frem til denne helga er over! Ble juksedag fra lavkarbo på meg siden ting ble som det ble. Orka rett og slett ikke idag og tenke på hva jeg fikk i meg. Så har spist mye dritt føler jeg :p

Slike dager er greit å slippe å tenke på maten[emoji4]

Kjenner jeg deg rett blir den allikevel ikke helt enkel[emoji23]
Var egentlig det.
Fant noen kamskjell og scampi i frysen jeg bare marinerte i litt olje, lime, hvitløk og chili som ble stekt raskt på høy varme.
Majones med sur/søt chili saus (fra flaske)
Fritert løkringer. mozzarellostik og jalepenos-poppers fra frossen disken i frityren.

I kveld derimot, da var det noe helt annet

God morgen

Kjenner jeg blir litt irritert når vi skriver at det skal være så å så mange voksbe og barn på hver dugnadsvakt å så kommer det 4 kommentarer om at barnet kan men ikke voksen.

God natt[emoji28]

Står på jobb og kjenner kvalmen bygger seg opp igjen. Sto på jobb i går og måtte gå å spy mellom kundene. Stress. Er snart 14 uker og har ikke vært særlig kvalm hittil. Håper ikke det er noe som varer utover i svangerskapet :p

Så kjipt[emoji31] håpet det gir seg snart!

Måtte ut og hente medisin. Kjøpte meg kaffe etter handlinga. Rett og slett for å snike inn 10 minutter alene tid i bilen før jeg må hjem til mann og barna [emoji85] trenger at noen ikke henger som flått på meg døgnet rundt. Selv dusjen igår føltes trang ut. :p trenger friske unger og litt space snart :p

Skjønner godt hvordan du føler det[emoji28]

Nei. Mangler bolig. Det er vi på utkjikk etter nå. Men deilig å ha bhg plass fra august på begge. Om vi trenger får vi eldte inn tidligere. Når vi vil egentlig :)

Det er jo supert[emoji1]
Håper dere finner hus snart også!

Takk. Snart 24 timer uten oppkast. Håper det er over. Nå har jaggu jeg blitt skikkelig dårlig. Utmatta og selve huden gjør vondt. Så nå bær det ikke komme noe oppkast. Klarer ikke mer sykdom hos barna. Bare til jeg er frisk iallefall. Som visstnok aldri blir å skje føles det ut som :p

Krysser fingre for deg[emoji20]

Prøve sove. 2.5 t på over 48 timer er ikke noe å skryte av. Verste er at jeg er ikke trøtt en gang... Kunne tenkt meg å strikka. Glodd på tv [emoji23]

Men får prøve gitt.

Back
Topp