Guttenavn som passer til Vilde?

• Trådstarter Trådstarter M#
  • Opprettet Opprettet

M#

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Vi er kanskje litt tidlig ute, men prøver iherdig å finne passende navn i tilfelle vi får en gutt til sommeren. Datteren vår heter Vilde, og får vi en jente til skal hun hete Ylva. Har dere noen tips? Helst litt "nordisk" preg uten å bli for spesielt. Samboeren har forelsket seg litt i navnet "Joel" men jeg er ikke helt 100% enig...

Nordisk preg...trym eller odin kanskje? :rolleyes:

Guttenavn er det vanskeligste synes jeg o_O

• Liker
Reactions: M#
Nordisk preg...trym eller odin kanskje? :rolleyes:

Guttenavn er det vanskeligste synes jeg o_O

Fine begge to, men sambo liker de ikke :( Han møter så mye trøblete gutter/menn i jobben sin som politi. Utrolig mange referanser som utelukker mange navn. :P

Vetle [emoji4]

Ja, det er veldig fint, og et navn vi hadde snakket om til og med før vi fikk barn. Men så flyttet vi, og naboen (voksen mann) heter Vetle.. Blir det litt rart å kalle ungen for det da? Klarte tol og med å kjøpe helt lik bil som de uten å være klar over det :P

Emrik eller Emre? Jeg har også en forkjærlighet for Eine [emoji4]

• Liker
Brage og Ådne er også fine nordiske navn syns jeg.

• Liker
Sniker litt fra augustklubben jeg, håper det er greit.

Jeg synes litt tradisjonelle norske navn, feks Lars er fint også.

Lars, eller Lavrans. Tellef, Theis og Petter.

• Liker
Trygve, Sverre, Sigurd og Erling står på listen vår [emoji2] Om de passer til Vilde er vel kanskje en smakssak, men alle er i hvert fall norske [emoji2]

• Liker
Fine begge to, men sambo liker de ikke :( Han møter så mye trøblete gutter/menn i jobben sin som politi. Utrolig mange referanser som utelukker mange navn. :p
Kjenner en som er politi. Og for han ble det nesten umulig og finne navn som han ikke forbandt med noen han hadde arrestert.
Så kona hans valgte de tre navnene hun likte best. Så logget han seg inn i databasen. Og det navnet som var minst kriminelt belastet valgte de :P

Back
Topp