Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen rett i ørene herJada. Det tas. Men hun sa det kunne ofte være vanskelig å få gjennomført de type testene de hadde. Det kunne gjøres en slik test rett i ørene med apparat men de måtte sitte helt stille. Og det går rett og slett ikke med mi. Hun er for redd slike ting. Og for ung til den andre testen. Hun skulle snakke med ppt når henvisningen kom for å se hva de hadde å komme med. Om de ville forsøke.
Hvilken type test tok han?
Det driver ikke jeg medSåå gøy! Jeg syr for det meste klærene til 3 åringen i huset selv![]()
Kjempe fine ting
heldig nevøHan er så bortskjemtKjempe fine tingheldig nevø
Jeg begynte med det for litt over 1 år sidenDet driver ikke jeg med

Det er lov å være bortskjemt når man er litenHan er så bortskjemt![]()

He he sant nokDet er lov å være bortskjemt når man er liten![]()
Vurderte det for mange år siden men ble aldri noe avJeg begynte med det for litt over 1 år siden![]()
Jeg prøvde for mange år siden. Men fikk det absolutt ikke tilVurderte det for mange år siden men ble aldri noe av
. Men så kjøpte jeg riktige maskiner, og plutselig går det som en lek
så nå syr jeg til mine barn, og jeg gir bort i gaver + jeg syr på bestilling. Så gøy daJeg prøvde for mange år siden. Men fikk det absolutt ikke til. Men så kjøpte jeg riktige maskiner, og plutselig går det som en lek
så nå syr jeg til mine barn, og jeg gir bort i gaver + jeg syr på bestilling.
Syr også til barnehagen til yngste
![]()
Så mye fint! Heldig kengubarnet også

Det har jeg gjort idagBør egentlig legge sammen klær
utrolig kjedelig 
Ja jeg vet. Mye å legge sammen herDet har jeg gjort idagutrolig kjedelig
![]()
TakkSå mye fint! Heldig kengubarnet også![]()
Ryggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^