Skravletråd februar!

Ryggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^

Jada. Det tas. Men hun sa det kunne ofte være vanskelig å få gjennomført de type testene de hadde. Det kunne gjøres en slik test rett i ørene med apparat men de måtte sitte helt stille. Og det går rett og slett ikke med mi. Hun er for redd slike ting. Og for ung til den andre testen. Hun skulle snakke med ppt når henvisningen kom for å se hva de hadde å komme med. Om de ville forsøke.

Hvilken type test tok han?
Ingen rett i ørene her
Det tok han da han var 3 år

Vurderte det for mange år siden men ble aldri noe av
Jeg prøvde for mange år siden. Men fikk det absolutt ikke til :bored:. Men så kjøpte jeg riktige maskiner, og plutselig går det som en lek :joyful: så nå syr jeg til mine barn, og jeg gir bort i gaver + jeg syr på bestilling. :D Syr også til barnehagen til yngste :rolleyes:

Etter en liten jakt dukket heldigvis kvittering på 4 middager fra fjorland til 250 kr opp.

Jeg vil gjerne få levert regning på det asap så jeg ikke glemmer og roter bort. Poenget med at vi spiser overtidsmat betalt av arbeidsgiver er ikke at jeg skal ha betalt den....

Ryggen verker! I dag blir det travelt! Har ungene alene fra 5. Begge skal ha mat og bli lagt, så er det raid. Innimellom skal klesvasken bli gjort. Hmmm. Høres ikke så travelt ut likevel det ^^

Med verkende rygg høres det travelt nok ut :p

Back
Topp