Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, nei nei.
Men det må jo ha vært en kjemisk sånn som du har fått utslag!?
Jeg hadde også troen for deg. Klag på de fra babyplan. En ting er at det kan/må ha vært en kjemisk, men de så jo rare ut og hadde ikke riktige streker.Har ikkje testa siden og måtte barre komme meg vekk. Vart kjempe lei meg. Hadde troa siden dei andre var svake streker på og dritt tester fra babyplan tok jeg for å være negativ.
I dag har jeg såre bryst og det er PMS som gjør seg klar til Heksa kommer.
Jeg hadde også troen for deg. Klag på de fra babyplan. En ting er at det kan/må ha vært en kjemisk, men de så jo rare ut og hadde ikke riktige streker.
Tenker på deg
Kan bli litt tull av det ja, ihvertfall ift tempingen.Har sendt klage med bilde spent kva dei svarer.
Synest tempen er så kjempe høy i dag når den er tatt til rett tid. Dei 3 andre dagane var jo etter nattskift. Tok dei 3 dagane som ikkje heilt rett temp. Blir vel kluss denne pp.
Sier gratulerer jegVis vedlegget 242770 skjønner ingenting jeg... trodde jeg skulle få mensen i helga som var. Ingen mens. Positiv gravidtest tre dager på rad . Jeg kan ikke tro det. Jeg tror ikke på dette.
GratulererVis vedlegget 242770 skjønner ingenting jeg... trodde jeg skulle få mensen i helga som var. Ingen mens. Positiv gravidtest tre dager på rad . Jeg kan ikke tro det. Jeg tror ikke på dette.

GratulererVis vedlegget 242770 skjønner ingenting jeg... trodde jeg skulle få mensen i helga som var. Ingen mens. Positiv gravidtest tre dager på rad . Jeg kan ikke tro det. Jeg tror ikke på dette.
Takk!! [emoji4][emoji173]Åååå! Gratulerer![]()
Har jo litt å si hvor fort du dobler da. Personlig testet jeg med mer enn kun digital fordi den har en følsomhet på 10,slik at jeg kunne vite at jeg hadde høyere hcg enn det. Men jeg har tatt dem med en ukes mellomrom,nr tre til helgaTestetøser!! Når sjekker dere stigning med digital etter dere har fått 1-2 uker? Når kan jeg forvente å få 2-3 og 3+?
Ser ingenting her..Vis vedlegget 242831 Vis vedlegget 242832 Hei jenter Noen som skimter noe? Tatt i morgest, 3 dager til TR...
Kan skimte noe veeeeeeldig svakt. Det der er ikke tidlig-tester, de har sensitivitet på 25Vis vedlegget 242831 Vis vedlegget 242832 Hei jenter Noen som skimter noe? Tatt i morgest, 3 dager til TR...
Vis vedlegget 242855
Ser dere også strekene? Øverste er tatt i går om morningen og nederste idag om morningen.
Ser lett strek[emoji7]