Skravletråd februar!

Takk for det [emoji4] Utredningen er ferdig, så nå er det planlegging mot eventuell operasjon. Neste uke skal jeg ta masse MR av hodet med kontrastvæske ført inn i spinalkanalen slik at dette sirkulerer sammen med spinalvæsken rundt hjernen. Dette gjøres over 3 døgn, så bare å stålsette seg for de fine lydene i MR maskinen [emoji28] Første dagen skal jeg ta MR jevnt over i 8 timer :O

Åherregud så lenge [emoji15] jeg tok mr i ti minutter på lørdag. Lenge nok med den lyden :p

Ja de lager jeg med broderingsmaskinen ;) uff nei mye mer enn det. Over 100k :eek: men hadde en til 14k tidligere . Var helt Ok .

Whaaaat?? Å herrefred [emoji85][emoji85][emoji85] åssen i guds navn har man råd til sånt [emoji28] drøm! Rolls roysen av broderimaskiner :p

Endelig! Satte på Buffy. Endelig kom episoden med musikaltema [emoji23][emoji23] Ja. Jeg elsker når slikt skjer [emoji7][emoji23]

Prøver å roe ned med litt lundefjell som barnetv før natta. Merkes at hun var hjemme idag. Huset ser ikke ut. Leker overalt :p

What? Helt greit at det skal holdes igjen på antibiotika , men med de smertene du har + at de ikke fikk til å bedøve deg pga betennelsene tilsier jo at du faktisk må ha det . Jeg hadde tatt kontakt med en annen tannlege for å få det.
Enig.

Altså. Man skal begrense bruk av antibiotika nettopp for at det skal funke når det trengs. Nettopp nå. Når det trengs

Trenger ikke det nå mer :) hadde jo fått det om ikke tanna hadde blitt trekt i dag
Men jeg fikk etter tanna var ute i min tid. Nettopp fordi det var ren betennelse som måtte vekk

Back
Topp