Skravletråd februar!

Nope ingen ab , min tannlege er ingen fan av det tydeligvis... så hadde en lang tale om det
What? Helt greit at det skal holdes igjen på antibiotika , men med de smertene du har + at de ikke fikk til å bedøve deg pga betennelsene tilsier jo at du faktisk må ha det . Jeg hadde tatt kontakt med en annen tannlege for å få det.

Hadde en periode i høst som var rått og vått. Det var like før vi måtte ringe ambulanse. Skummelt... han ble mye bedre etter en runde med adrenalin og betapred + noe annet. Og etter siste dose med betapred vi fikk med hjem ble han helt fin [emoji4]

Huff så skummelt :(

Har hun fått tenner? Lillegutt har jo masse tenner og lirke den ut er som å dra seg gjennom piggtråer her [emoji28]

Hun har det, men hun har vært hard på puppen hele veien. Og prøver jeg å lirke ut puppen så svarer hun med å bite sammen gommene ^^

Ja ikke sant, det hjelper nok å ha noen å følge også. Jeg var selv ganske raskt ute, og det var vel lillesøster og [emoji848] Men alle er jo så forskjellige uansett. En kollega av meg hadde en guttunge som gikk opp trappa når han var 7-8 mnd [emoji106] Da har du mista spedbarnstiden [emoji23]

Hoho, det var tidlig nok ja ^^

What? Helt greit at det skal holdes igjen på antibiotika , men med de smertene du har + at de ikke fikk til å bedøve deg pga betennelsene tilsier jo at du faktisk må ha det . Jeg hadde tatt kontakt med en annen tannlege for å få det.
Trenger ikke det nå mer :) hadde jo fått det om ikke tanna hadde blitt trekt i dag

Ja :(
Hadde aldri flyttet inn i dette huset om vi visste at vi ikke kunne få normalt bredbånd. For i bygda rett ved oss så har de fiber! :eek:

Høres ut som her for to år siden. Søstra mi bodde her da. De hadde bredbånd da, men ufatterlig dårlig for sentralen var rett og slett stappa og dårlig. Med en gang regn kom forsvant internetten.
Nå er det bedre. Men vi bor på en strekke hvor det er fiber hos alle bortsett fra oss tre-fire hus som bor på 300m. I hver retning liksom

Høres ut som her for to år siden. Søstra mi bodde her da. De hadde bredbånd da, men ufatterlig dårlig for sentralen var rett og slett stappa og dårlig. Med en gang regn kom forsvant internetten.
Nå er det bedre. Men vi bor på en strekke hvor det er fiber hos alle bortsett fra oss tre-fire hus som bor på 300m. I hver retning liksom

Dårlig!

Jeg sydde ferdig et Navnebanner og en Body :) idag har jeg sydd litt dukkeklær .
Jeg har brother ett eller annet 1050 . Veldig fornøyd med den. Men den er ganske så dyr da :bored:

De navnebannerne er utrolig flotte altså! De lager du vel med broderimaskinen sant?

Ganske dyr som i sånn 20k?

Ikke lett når de små er så plaget [emoji17] Håper eldste er bedre imorgen også, og at lille får en sjekk [emoji171] Mi surkla og snørra som en gal, og viste seg å være refluks. Halsen produserte slim fordi det var så sårt.

Uff :( visste ikke sånt som det kunne være refluks tegn? Medisineres di for refluks nå eller?

Her har hun harka og vært tett siden fødselen. Yngste altså.

Eldste er bedre idag. Håper bare hun ikke forverres utover kvelden som igår :)

Back
Topp