Skravletråd februar!

Juhu. Stoffene jeg får gratis fra en stoffbutikk på nett er på vei [emoji16][emoji16] Skal testsy nye stoffer og gleder meg så til å sy masse fint og vise frem til butikken :)

Takk [emoji4] vi og! Heldigvis er det vinter og ganske så tørr luft ute om uhellet skjer

Absolutt en fordel. Da eldste slet med det som liten var det heldigvis vinter også. Så hjalp veldig å komme ut i kald luft

Mann og baby dratt ut en tur for å lufte seg :p han ble lei av å sitte inne. Så jeg og eldste koser oss med film og lek med dukker :)

Absolutt en fordel. Da eldste slet med det som liten var det heldigvis vinter også. Så hjalp veldig å komme ut i kald luft
Hadde en periode i høst som var rått og vått. Det var like før vi måtte ringe ambulanse. Skummelt... han ble mye bedre etter en runde med adrenalin og betapred + noe annet. Og etter siste dose med betapred vi fikk med hjem ble han helt fin [emoji4]

Mannen ferdig på jobb om litt over en time [emoji4] fikk i meg noe mat sent igår, men ikke orket noen ting idag. Håper matlysten kommer snart

Så utrolig kjipt egentlig :/ at dere blir stuck uten bredbånd..

Ja :(
Hadde aldri flyttet inn i dette huset om vi visste at vi ikke kunne få normalt bredbånd. For i bygda rett ved oss så har de fiber! :eek:

Vært på en god trilletur med lillejenta. Hun sover i vogna ute nå, jeg sitter på pc med ørene på stilk ^^

Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg fant gavekortet I gangen, bak en telefonbenk :p

Jippi, så bra du fant det[emoji1]

Back
Topp