Mammas lykke
Betatt av forumet
Han trengte å sove så mye, for idag er han bedre [emoji4] ikke høy feber og han vil ha is [emoji4]Det er jo ganske vanlig når man er syk[emoji4]
Men ring lege om du er ukomfortabel[emoji173]️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Han trengte å sove så mye, for idag er han bedre [emoji4] ikke høy feber og han vil ha is [emoji4]Det er jo ganske vanlig når man er syk[emoji4]
Men ring lege om du er ukomfortabel[emoji173]️
Forholdsvis øde, men samtidig ikke. Er bare en times kjøring inn til byen. Er nok ikke prioritert bare![]()
Han trengte å sove så mye, for idag er han bedre [emoji4] ikke høy feber og han vil ha is [emoji4]
Godt å se [emoji7] håper han slipper unna falsk krupp nå! Pleier å få det etter luftveisinfeksjoner :/Godt han høres ut som han er på bedringens vei,
Å så gøy [emoji3]Juhu. Stoffene jeg får gratis fra en stoffbutikk på nett er på vei [emoji16][emoji16] Skal testsy nye stoffer og gleder meg så til å sy masse fint og vise frem til butikken![]()
Godt å se [emoji7] håper han slipper unna falsk krupp nå! Pleier å få det etter luftveisinfeksjoner :/
Å så gøy [emoji3]
Takk [emoji4] vi og! Heldigvis er det vinter og ganske så tørr luft ute om uhellet skjerUff. Krysser fingrnee![]()
Alltid kjekt med ting som er gratis [emoji4]Ja. Så nå blir det masse fine klær sydd til jentene mine. Ekstra kjekt når man får masse gratis stoff![]()
Takk [emoji4] vi og! Heldigvis er det vinter og ganske så tørr luft ute om uhellet skjer
Alltid kjekt med ting som er gratis [emoji4]
Hadde en periode i høst som var rått og vått. Det var like før vi måtte ringe ambulanse. Skummelt... han ble mye bedre etter en runde med adrenalin og betapred + noe annet. Og etter siste dose med betapred vi fikk med hjem ble han helt fin [emoji4]Absolutt en fordel. Da eldste slet med det som liten var det heldigvis vinter også. Så hjalp veldig å komme ut i kald luft
Kos dere med kvalitetstid [emoji4]Mann og baby dratt ut en tur for å lufte seg [emoji14] han ble lei av å sitte inne. Så jeg og eldste koser oss med film og lek med dukker![]()
Så utrolig kjipt egentlig :/ at dere blir stuck uten bredbånd..
Herlig daVært på en god trilletur med lillejenta. Hun sover i vogna ute nå, jeg sitter på pc med ørene på stilk ^^
Klarte å motstå fristelsen til å kjøpe inn garn til et nytt prosjekt i dag. Jeg har nemlig 7 ting jeg må gjøre ferdig før jeg begynner å planlegge mer
Jeg fant gavekortet I gangen, bak en telefonbenk![]()