Trille som håndbagasje

Miliane88

Elsker forumet
Januar 2017
Septemberbarna 2019
Noen som vet hvilke triller som funker som håndbagasje på fly? Da spesielt med tanke på Norwegian. Og gjerne SAS :)
 
Brukt den hos Norwegian, Finnair og Bangkok Airlines btw [emoji4] Til hverdags ligger den i bilen. Bruker den alltid i butikken [emoji108]
 
Jeg er også storfan av min yoyo+. Det er vel ingen butikker som selger yoyo lenger?

Jeg har også reist med min, både charter og norwegian.... null stress. Og verdens beste shoppingvogn! Enkel og manuvrere rundt da den er veldig smal. Kommer frem overalt.

Terningkast 6
 
Jeg er også storfan av min yoyo+. Det er vel ingen butikker som selger yoyo lenger?

Jeg har også reist med min, både charter og norwegian.... null stress. Og verdens beste shoppingvogn! Enkel og manuvrere rundt da den er veldig smal. Kommer frem overalt.

Terningkast 6
I Singapore så jeg en yoyo med skinnhåndtak og litt lengre fotbrett. Var det kommet en ny variant mon tro?
 
I Singapore så jeg en yoyo med skinnhåndtak og litt lengre fotbrett. Var det kommet en ny variant mon tro?
Ikke det jeg vet om, og jeg følger ganske godt med i vognverden :D
Jeg har også skinnhåndtak på min, har kjøpt på ebay og dratt over for å ikke skade det orginale håndtaket
Som fotbrett bruker jeg bare easygrow sitt... men kan jo være singapore (eller et annet sted i verden) har de et lokalt merke som ser mer integrert ut med yoyo'n?

Hvis du ønsker fotbrett så syntes jeg easygrow sitt fungerer veldig bra.... jeg klapper sammen vogna med fotbrettet på... men når vi skal fly så tar jeg det av, ettersom det stikker litt ut om du skjønner. Men det plager ikke meg til vanlig når vogna ligger i bilen
 
Ikke det jeg vet om, og jeg følger ganske godt med i vognverden :D
Jeg har også skinnhåndtak på min, har kjøpt på ebay og dratt over for å ikke skade det orginale håndtaket
Som fotbrett bruker jeg bare easygrow sitt... men kan jo være singapore (eller et annet sted i verden) har de et lokalt merke som ser mer integrert ut med yoyo'n?

Hvis du ønsker fotbrett så syntes jeg easygrow sitt fungerer veldig bra.... jeg klapper sammen vogna med fotbrettet på... men når vi skal fly så tar jeg det av, ettersom det stikker litt ut om du skjønner. Men det plager ikke meg til vanlig når vogna ligger i bilen
Lurt med skinnhåndtak [emoji108] Skal få kjøpt meg det jeg å [emoji4]

Fotbrettet var samme farge og hang fast i sittedelen Ikke hatt behov for det selv enda, men vurderer det [emoji4]
 
Fotbrettet var samme farge og hang fast i sittedelen Ikke hatt behov for det selv enda, men vurderer det
emoji4.png

Virker som det finnes endel sånne av forskjellige versjoner, ikke originalt såvidt jeg vet, men man kan kjøpe som ekstrautstyr. Kanskje noe lignende du har sett? Googlet bare yoyo footrest
upload_2018-2-6_11-30-37.png

Nå ser jo denne litt liten ut, men ser jo veldig genialt ut at man kan feste den fast i ramma. Syntes fotbrettet vi nå bruker er bra, da sover mini litt bedre... men den her ser jo unektelig mer solid ut enn easygrow sitt.
 
Virker som det finnes endel sånne av forskjellige versjoner, ikke originalt såvidt jeg vet, men man kan kjøpe som ekstrautstyr. Kanskje noe lignende du har sett? Googlet bare yoyo footrest
Vis vedlegget 242769

Nå ser jo denne litt liten ut, men ser jo veldig genialt ut at man kan feste den fast i ramma. Syntes fotbrettet vi nå bruker er bra, da sover mini litt bedre... men den her ser jo unektelig mer solid ut enn easygrow sitt.
Jeg har den på bildet, men bruker den bare som bumperbar så vi slipper å ta sele på han hele tiden [emoji23] Jr nekter å sove eller lene seg bakover...
 
Jeg har den på bildet, men bruker den bare som bumperbar så vi slipper å ta sele på han hele tiden
emoji23.png
Jr nekter å sove eller lene seg bakover...
heheh skjønner :D
Mini her digger yoyo'n og sover gjerne i den. Han sover naturligvis i hovedvogna når han sover hjemme i vogn.... men er vi på shopping eller lignende så hender det han tar seg en liten lur :)
 
heheh skjønner :D
Mini her digger yoyo'n og sover gjerne i den. Han sover naturligvis i hovedvogna når han sover hjemme i vogn.... men er vi på shopping eller lignende så hender det han tar seg en liten lur :)
Min er alt for høy på livet til å sove. Han gikk 12 timer uten søvn på tur hjem fra Thailand [emoji87]
 
Hva tenker dere om denne vogna som eneste vogn på ferie et sted med rundt 30 grader? Blir den for trang og lite luftig? Vår ettåring er blandt de helt, helt største ettåringer.
 
Hva tenker dere om denne vogna som eneste vogn på ferie et sted med rundt 30 grader? Blir den for trang og lite luftig? Vår ettåring er blandt de helt, helt største ettåringer.
Fungerte som sagt utmerket i Thailand og der var det både varmt og ekstremt fuktig. Trang er den ikke. Min var 82cm da vi var på ferie. Anbefaler å teste den i en butikk om du har en i nærheten [emoji4] Aldri hørt om noen som er missfornøyd med yoyo [emoji6]
 
Jeg er også storfan av min yoyo+. Det er vel ingen butikker som selger yoyo lenger?

Jeg har også reist med min, både charter og norwegian.... null stress. Og verdens beste shoppingvogn! Enkel og manuvrere rundt da den er veldig smal. Kommer frem overalt.

Terningkast 6
Hvilket charterfly tok dere da?
Skal reise med Thomas Cook og ser vognen er 4cm for brei....
 
Hvilket charterfly tok dere da?
Skal reise med Thomas Cook og ser vognen er 4cm for brei....
Novair ser jeg vi fløy med... måtte sjekke mailen med kvittering nå :)
Altså, de gangene jeg har flydd med yoyo er det aldri noen som har stoppet oss og spurt om noe, og "worst case" så får de vel ta den ved gaten da... men da har jeg fått brukt den på flyplassen hvertfall før avreise
 
Vi har nå reist med babyzen yoyo og ikke et eneste spørsmål eller kommentar og den passet fint i hattehyllen på flyene til norwegian [emoji4] Vi hadde også med two Way (til storebror) inn på flyet og det var heller ingen problem [emoji2]
 
Back
Topp