Trille som håndbagasje

En tråd i 'Januar 2017' startet av Miliane88, 26 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Miliane88 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Januar 2017

Noen som vet hvilke triller som funker som håndbagasje på fly? Da spesielt med tanke på Norwegian. Og gjerne SAS :)

2. Skjermtrollet Forumet er livet Tilgangsansvarlig ❤ Aprilbarna19 ❤ Januar 2017

Vi har kjøpt en Babyzen YoYo. Har ikke rukket å reise med den ennå.

• Liker Liker x 1
  3. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Eeeelsker min Babyzen Yoyo [emoji177] Bruker den i Thailand nå [emoji108]

• Liker Liker x 1
  4. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Brukt den hos Norwegian, Finnair og Bangkok Airlines btw [emoji4] Til hverdags ligger den i bilen. Bruker den alltid i butikken [emoji108]

• Liker Liker x 1
  5. Miliane88 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Januar 2017

Har sett den ja, ser fin ut! [emoji2] Men hva er forskjellen på den og +?

6. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Aner ikke [emoji85] Vi har den nyeste varianten. Er vel kanskje +

7. Miliane88 Elsker forumet Septemberbarna 2019 Januar 2017

Ja ok [emoji41]

8. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Jeg er også storfan av min yoyo+. Det er vel ingen butikker som selger yoyo lenger?

Jeg har også reist med min, både charter og norwegian.... null stress. Og verdens beste shoppingvogn! Enkel og manuvrere rundt da den er veldig smal. Kommer frem overalt.

Terningkast 6

9. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

I Singapore så jeg en yoyo med skinnhåndtak og litt lengre fotbrett. Var det kommet en ny variant mon tro?

10. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Ikke det jeg vet om, og jeg følger ganske godt med i vognverden :D
    Jeg har også skinnhåndtak på min, har kjøpt på ebay og dratt over for å ikke skade det orginale håndtaket
    Som fotbrett bruker jeg bare easygrow sitt... men kan jo være singapore (eller et annet sted i verden) har de et lokalt merke som ser mer integrert ut med yoyo'n?

Hvis du ønsker fotbrett så syntes jeg easygrow sitt fungerer veldig bra.... jeg klapper sammen vogna med fotbrettet på... men når vi skal fly så tar jeg det av, ettersom det stikker litt ut om du skjønner. Men det plager ikke meg til vanlig når vogna ligger i bilen

11. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Lurt med skinnhåndtak [emoji108] Skal få kjøpt meg det jeg å [emoji4]

Fotbrettet var samme farge og hang fast i sittedelen Ikke hatt behov for det selv enda, men vurderer det [emoji4]

12. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Virker som det finnes endel sånne av forskjellige versjoner, ikke originalt såvidt jeg vet, men man kan kjøpe som ekstrautstyr. Kanskje noe lignende du har sett? Googlet bare yoyo footrest
    upload_2018-2-6_11-30-37.png

Nå ser jo denne litt liten ut, men ser jo veldig genialt ut at man kan feste den fast i ramma. Syntes fotbrettet vi nå bruker er bra, da sover mini litt bedre... men den her ser jo unektelig mer solid ut enn easygrow sitt.

13. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Jeg har den på bildet, men bruker den bare som bumperbar så vi slipper å ta sele på han hele tiden [emoji23] Jr nekter å sove eller lene seg bakover...

14. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

heheh skjønner :D
    Mini her digger yoyo'n og sover gjerne i den. Han sover naturligvis i hovedvogna når han sover hjemme i vogn.... men er vi på shopping eller lignende så hender det han tar seg en liten lur :)

15. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Min er alt for høy på livet til å sove. Han gikk 12 timer uten søvn på tur hjem fra Thailand [emoji87]

• Liker Liker x 1
  16. Hemmeligmamma Glad i forumet

Hva tenker dere om denne vogna som eneste vogn på ferie et sted med rundt 30 grader? Blir den for trang og lite luftig? Vår ettåring er blandt de helt, helt største ettåringer.

17. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Fungerte som sagt utmerket i Thailand og der var det både varmt og ekstremt fuktig. Trang er den ikke. Min var 82cm da vi var på ferie. Anbefaler å teste den i en butikk om du har en i nærheten [emoji4] Aldri hørt om noen som er missfornøyd med yoyo [emoji6]

• Liker Liker x 2
  18. Lilleklomp18 Forelsket i forumet

Hvilket charterfly tok dere da?
    Skal reise med Thomas Cook og ser vognen er 4cm for brei....

19. unknownP Elsker forumet Sommerfuglene Januar 2017

Novair ser jeg vi fløy med... måtte sjekke mailen med kvittering nå :)
    Altså, de gangene jeg har flydd med yoyo er det aldri noen som har stoppet oss og spurt om noe, og "worst case" så får de vel ta den ved gaten da... men da har jeg fått brukt den på flyplassen hvertfall før avreise

• Liker Liker x 1
  20. Gutt2015Jente2016Lille2019 Forumet er livet Tilgangsansvarlig It's gonna be May 2019 VIP Desemberskatter 2016 Januar 2017 Junibarna 2019

Vi har nå reist med babyzen yoyo og ikke et eneste spørsmål eller kommentar og den passet fint i hattehyllen på flyene til norwegian [emoji4] Vi hadde også med two Way (til storebror) inn på flyet og det var heller ingen problem [emoji2]

Del denne siden