Skravletråd februar!

Alt for lite søvn i natt! Jeg er kake!
Så søt som du er er det kanskje ikke rart at du er litt kake en gang i blant, hvilken type, sjokolade? :P

Har du mulighet til litt søvn i løpet av dagen?

God morgen.

Her ble det i løpet av den siste halvtimen klart at planen ble endret fra "hjem og hente unger og organisere lekser og middag", til "overtid". Det trengs, så det er helt greit. Vi trodde i morges at det var mannen som skulle, men premissene endret seg.

Tror jeg sistre uka eller så har glemt "dagens Ruli-påminnelse" om omoklubbkasse.no ;-)

Handla inn snadder til å lage lavkarbo vafler imorgen [emoji16] gleder meg til noe søtt! Og må prøve å finne energi til å lage tortillalefser av mandelmelet. De er veldig hode, men et herk å lage :p

Mmm.. jeg graver så sykt etter søtsaker om dagen. Blir frista av alt mulig her inne[emoji85] Vafler hørtes digg ut[emoji173]️

God morgen.

Her ble det i løpet av den siste halvtimen klart at planen ble endret fra "hjem og hente unger og organisere lekser og middag", til "overtid". Det trengs, så det er helt greit. Vi trodde i morges at det var mannen som skulle, men premissene endret seg.

Tror jeg sistre uka eller så har glemt "dagens Ruli-påminnelse" om omoklubbkasse.no ;-)

Takk for påminnelse!stemt ;)

Sitter og prøver å lese meg opp før studiesamlingen i morgen.
Har 4 artikler på en 50-70 sider jeg må lese, alle på forskjellige språk.
Har lest den på svensk og den på dansk, sitter nå med den på engelsk og avslutter med norsk..
Ohh, jeg skal bare liksom.... Jobbem

Back
Topp