ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
God morgen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Så søt som du er er det kanskje ikke rart at du er litt kake en gang i blant, hvilken type, sjokolade?Alt for lite søvn i natt! Jeg er kake!
Jeg også.... Sliter max.Juhu, så konsentrert jeg er i dag
God morgen alle sammen
Sitter og prøver å lese meg opp før studiesamlingen i morgen.Jeg også.... Sliter max.
Handla inn snadder til å lage lavkarbo vafler imorgen [emoji16] gleder meg til noe søtt! Og må prøve å finne energi til å lage tortillalefser av mandelmelet. De er veldig hode, men et herk å lage![]()
God morgen.
Her ble det i løpet av den siste halvtimen klart at planen ble endret fra "hjem og hente unger og organisere lekser og middag", til "overtid". Det trengs, så det er helt greit. Vi trodde i morges at det var mannen som skulle, men premissene endret seg.
Tror jeg sistre uka eller så har glemt "dagens Ruli-påminnelse" om omoklubbkasse.no ;-)
Ohh, jeg skal bare liksom.... JobbemSitter og prøver å lese meg opp før studiesamlingen i morgen.
Har 4 artikler på en 50-70 sider jeg må lese, alle på forskjellige språk.
Har lest den på svensk og den på dansk, sitter nå med den på engelsk og avslutter med norsk..
Alt for lite søvn i natt! Jeg er kake!
Mmm.. jeg graver så sykt etter søtsaker om dagen. Blir frista av alt mulig her inne[emoji85] Vafler hørtes digg ut[emoji173]️
God morgen alle sammen
Mmm.. jeg graver så sykt etter søtsaker om dagen. Blir frista av alt mulig her inne[emoji85] Vafler hørtes digg ut[emoji173]️
Er jobb dette også siden studiene er en del av videreutdanning betalt av jobbenOhh, jeg skal bare liksom.... Jobbem
Egentlig ikke, våknet en del av migrene.God morgen[emoji173]️ Hatt en fin natt?