Skravletråd februar!

Mhm. Veldig greit det. Jeg fikk et barn mens jeg gikk på aap, det gikk greit. Men så fikk jeg uføretrygd mens jeg gikk ut i permisjon, og det var litt mer styr med. Så jeg ville ha valgt enten eller, ikke midt imellom, om du forstår hva jeg mener :)

Jeg er på «siste» året med aap så tenkte det er lurt å vente da [emoji5] hadde gått på aap 2 år når lillebror kom

Mhm. Vi har jo det meste av utstyr, men med 3 barn måtte vi ha kjøpt ny bil, og så skal de jo følges opp etter hvert som de vokser og. Det blir dyrt, selv om man kjøper brukt :)
Har hørt fra de på jobben at hvis du tror babyer er dyre så skal du prøve tenåringer. Hun ene kommenterte at det lett hadde vært rimeligere å sende døtrene på Elixia enn fotballen...Og jeg som trodde fotball var en rimelig sport! Hadde det bare vært graviditet, fødsel og babytid skulle jeg gjerne hatt en ungeskokk. Siden de tross alt vokser opp får jeg nøye meg med de to mannen ønsker ;)

Har hørt fra de på jobben at hvis du tror babyer er dyre så skal du prøve tenåringer. Hun ene kommenterte at det lett hadde vært rimeligere å sende døtrene på Elixia enn fotballen...Og jeg som trodde fotball var en rimelig sport! Hadde det bare vært graviditet, fødsel og babytid skulle jeg gjerne hatt en ungeskokk. Siden de tross alt vokser opp får jeg nøye meg med de to mannen ønsker ;)

Hehe, ja babytiden er god :D

Veldig synd at det skal ta så lang tid :(

Ja. Timene tar det lang tid p få. Ventet på mr siden fødselen føler jeg. Har prøvd å pushe på. Men legen har vært «vent å se holdning», for om bekkenet roer seg. Prøvd å sindet er ryggen, men det tok lang tid før jeg klarte å få henne til å bestille røngten. Og så mr. Så er kampen å prøve å få en nevrolog til å se på det. Å vurdere. Så time til poliklinisk der. Det tar flere mnd. Om negativt der, henvisning til smerteklinikk. Og det kan ta mer enn noen mnd

Ja. Timene tar det lang tid p få. Ventet på mr siden fødselen føler jeg. Har prøvd å pushe på. Men legen har vært «vent å se holdning», for om bekkenet roer seg. Prøvd å sindet er ryggen, men det tok lang tid før jeg klarte å få henne til å bestille røngten. Og så mr. Så er kampen å prøve å få en nevrolog til å se på det. Å vurdere. Så time til poliklinisk der. Det tar flere mnd. Om negativt der, henvisning til smerteklinikk. Og det kan ta mer enn noen mnd
Å få time generelt poliklinisk tar jo gjerne 3-4 mnd [emoji54] så skal man gjennom en utredning etter det og det er ventetid på nye timer når man kommer inn og. Ventetid på alt [emoji21]

Det er så dumt når legen ikke tror på pasienten!

Må innrømme at minuttene etter det var over følte jeg meg litt superwoman ja ;) 6,5 t med pressier og ingen pauser fra intense rier med dryppet, var det temmelig godt å være ferdig [emoji14]

Ja R også. Bruker mye energi på å krabbe og åle seg :p
Husker følelsen [emoji4] selv om det var en helt annen fødsel og med et helt annet tidsperspektiv. Satt igjen med 3 følelser; 1: lykkerus for den friske flotte jenta mi. 2: wow, hva kroppen klarer [emoji123] og 3: hva f. skjedde nå ?
For det gikk ærlig talt så fort og kroppen tok fullstendig styring sjøl, at jeg nesten ikke fikk med meg hva som skjedde. Før jordmora sa at hodet var ute og vips var ungen her.

Det er så gøy å følge utviklingen hennes.. ting skjer i rekordfart og dagene flyr forbi [emoji848]

God morgen alle sammen[emoji4]
Hvordan har natten vært? Sovet godt?
Hva er planen for dagen?

Jeg er kald. Øynene liker ikke å være åpne. 5.25 mente min datter at vi skulle "tå opp". Har ikke sovet siden, men først nå skikkelig stått opp. Drøye henne til seks, så sto eldste opp jeg kledde på henne og hun fikk være oppe med ham. Hun har gått til og fra men nå er vi alle oppe. Jeg satte meg forran ovnen, men hun dro i meg. Her varmt mamma. Sitte sofaen, ikke du brenner deg.

Omtrnksom på sin egen måte. Vi skal lage frokost snart.

Det har gått fra null til minus fem i løpet av natten og da blir både soverom og stue kaldere.

Back
Topp