Skravletråd februar!

Håper det. Vet at det er ingen andre alternativer enn aap. Det er helsepersonellet enige om. Jeg er helt avhengig av å ha mannen hjemme nå før hun begynner i bhg til høsten/vinteren. Satser på det går smertefritt
Krysser fingrene mine for deg [emoji173] hadde lillegutt ikke sovet på dagen hadde jeg ikke klart meg her hjemme, men han sover på dagen [emoji4]

Man må nesten ta livet som det kommer og gjøre det beste ut av det [emoji4] legen min mente jeg var ufør etter 2 år på aap, men NAV nektet meg. Nå er jeg på "siste" året på aap. Mitt 4 år og er i gang med prosess for å få så mye dokumentasjon som mulig. Kommer til å bli ett krevende år. Timen i mars er det satt av 4 timer... heldigvis tar mannen syk barnepasser dag så han har lillegutt og passer på meg når jeg kommer hjem [emoji173] de timene er så tidlig og. Kl 09:00 og med litt reisevei så må jeg opp relativt tidlig. Og når jeg drar ut så tidlig kræsjer kroppen min når adrenalinet har roet seg. Føler med deg [emoji173] hadde planer om å jobbe innen helse osv, men kom ikke så langt

Ja kroppen din kommer nok til å kjenne at den dagen er der. I lang tid etter :/ men håper alt går som forventet når dagen kommer :),

Ikke alle hadde gjort som deg[emoji4]
Heldig han er som har deg![emoji8]

Hehe. Takk søte du [emoji8] letter litt faktisk på den dårlige samvittigheten min for st jeg ble så dårlig og trenger han så mye

Så flink du er[emoji173]️ Jeg sliter selv med sterke smerter i kroppen. Det er ikke bare bAre å holde maska..
Våkner de mange ganger om nettene? Begge to?

Nei. Den maska holdes ofte og det i seg selv er utmattende :/

Jepp. Begge er mye våkne. Eldste har slitt med søvnen siden fødselen. Hun er prematurfødt og så tror det kan være noe relatert. Og hun påvirkes av mørketiden. Hun våkner og i ti-elleve tiden og må over i storsenga så da må jeg ta kveld. Selv om jeg nå sliter med søvnproblemer og ligger våken med smertene og tankene store deler sv natta

Oi, de holder på lenge jo.. [emoji4]
Høres ut som du har en veldig herlig, omsorgsfull
og hjelpende mann[emoji4]

Ja klatring kan være lange treninger :p men det er en veldig sosial sport så ikke intensivt hele tiden.

Han er en fantastisk mann ) utrolig snill og god :)

Krysser fingrene mine for deg [emoji173] hadde lillegutt ikke sovet på dagen hadde jeg ikke klart meg her hjemme, men han sover på dagen [emoji4]

Tusen takk [emoji8] minste sover på dagen heldigvis men jeg får ikke til å sove på de korte lurene hun har. Så blir bare til at man prøver å bare roe ned kroppen litt

Tusen takk [emoji8] minste sover på dagen heldigvis men jeg får ikke til å sove på de korte lurene hun har. Så blir bare til at man prøver å bare roe ned kroppen litt
Her sover han 2-3 timer på dagen eller 1 time, men skjønner det er vanskelig å sove om hun sover korte lurer [emoji54] og du har konstante smerter

Nei. Den maska holdes ofte og det i seg selv er utmattende :/

Jepp. Begge er mye våkne. Eldste har slitt med søvnen siden fødselen. Hun er prematurfødt og så tror det kan være noe relatert. Og hun påvirkes av mørketiden. Hun våkner og i ti-elleve tiden og må over i storsenga så da må jeg ta kveld. Selv om jeg nå sliter med søvnproblemer og ligger våken med smertene og tankene store deler sv natta

Høres ut som du beskriver nettene med datteren min. Har siden fødsel slitt med søvn hun også. Nå er hun 2 år. Har aldri sovet en natt igjennom og hAr hyppige oppvåkninger. Får så vondt av lille gullet mitt..

Jeg har vurdert det faktisk, men finner ingen som vasker her :eek:
Hva er greia liksom? Vasker bønder husene sine selv? :eek::confused:

Mulig, men i så fall burde det da finnes en av dem som hadde en datter eller sønn som trenger opplæring i denne viktige jobben og kan gjøre det mot betaling :)

Høres ut som du beskriver nettene med datteren min. Har siden fødsel slitt med søvn hun også. Nå er hun 2 år. Har aldri sovet en natt igjennom og hAr hyppige oppvåkninger. Får så vondt av lille gullet mitt..

Ja:/ 2.5 år og har sovet natta gjennom tre ganger totalt :/ sliter med voksesmerter bog tidligere hatt nattskrekk et år

Ser den [emoji4] jeg vil bli ferdig med denne utredningen før vi tenker på flere. Vi har 2 (3) men ønsker oss ett barn til [emoji4]

Mhm. Veldig greit det. Jeg fikk et barn mens jeg gikk på aap, det gikk greit. Men så fikk jeg uføretrygd mens jeg gikk ut i permisjon, og det var litt mer styr med. Så jeg ville ha valgt enten eller, ikke midt imellom, om du forstår hva jeg mener :)

Foreløpig vet man ikke det sikkert. Men det er ingen garanti jeg kommer til å bli frisk nok til jobb. Må uansett gjennom flere år med opptrening i forsøk om å bli frisk i ryggen. Jeg prøver ha håpet, men utredning og hjelp i helsevesenet går veldig veldig tregt..

Veldig synd at det skal ta så lang tid :(

Mulig, men i så fall burde det da finnes en av dem som hadde en datter eller sønn som trenger opplæring i denne viktige jobben og kan gjøre det mot betaling :)

Det er igrunn en veldig god ide! Kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det, jeg er verdens største pyse, men det er absolultt noe jeg må nevne for mannen!

Det er igrunn en veldig god ide! Kommer sannsynligvis ikke til å gjøre det, jeg er verdens største pyse, men det er absolultt noe jeg må nevne for mannen!

Skjer nok ikke her heller. HAdde vært deilig. Men vi må først rydde så mye at vi kan slippe inn noen da :P

Back
Topp