Våre ultralydbilder ❤️

Må si jeg er skuffet over bildene vi fikk av lille i dag, men jordmoren hadde det ikke lett med denne sprellende krabaten[emoji23][emoji173]️ alt var veldig bra og det var full fart i magen. På bildet ligger h*n med ansiktet mot oss[emoji85] skikkelig crappy bilder, men viktigste er at alt er bra[emoji173]️
Lille er nå 5,1 cm lang ca. Hun målte meg til 11+4, men det var så vanskelig å måle at jeg fortsatt skulle følge menstermin! Er i dag 12+3[emoji173]️
1e1a125760c7cef0f8c383017010b3b4.heic
 
Må si jeg er skuffet over bildene vi fikk av lille i dag, men jordmoren hadde det ikke lett med denne sprellende krabaten[emoji23][emoji173]️ alt var veldig bra og det var full fart i magen. På bildet ligger h*n med ansiktet mot oss[emoji85] skikkelig crappy bilder, men viktigste er at alt er bra[emoji173]️
Lille er nå 5,1 cm lang ca. Hun målte meg til 11+4, men det var så vanskelig å måle at jeg fortsatt skulle følge menstermin! Er i dag 12+3[emoji173]️
1e1a125760c7cef0f8c383017010b3b4.heic

Hahaha [emoji28] Herlig uansett [emoji173]️ vi måtte også oppgi både måling av det ene og andre da mini ikke ville ligge som h*n skulle [emoji4] selv om jeg ristet aldri så mye på kroppen [emoji126] beste er at alt er som det skal [emoji120]
 
"Problemet" som han sa er at i uke 12 har både gutter og jenter mye tut, men på de siste bildene vi så var den mye flatere enn her?! Så må nok bare smøre oss med tålmodighet fram til oul, blir ikke sjokkert over en lillebror, men hadde vært ekstra kos med en av hver :)
 
Så ufattelig godt å se at den lille blødningen som plutselig kom var på utsiden av livmoren og ikke inne hos babyene. Glad vi ringte legevakten med en gang. Falt helt i grus her hjemme.. men to utrolig sprellene og aktive krabater enda. Hun fikk ikke helt til få noe skikkelig bilde eller målinger pga det, men det er jo godt tegn:) Er 13+0 i dag og akkurat begynt å senke skuldrene litt, så fikk vi dette i fleisen. Jaja alt så heldigvis bra ut med bankende hjerter:Heartred:Heartred

Snapchat-1981215647.jpg
Snapchat-711230516.jpg
 
Så ufattelig godt å se at den lille blødningen som plutselig kom var på utsiden av livmoren og ikke inne hos babyene. Glad vi ringte legevakten med en gang. Falt helt i grus her hjemme.. men to utrolig sprellene og aktive krabater enda. Hun fikk ikke helt til få noe skikkelig bilde eller målinger pga det, men det er jo godt tegn:) Er 13+0 i dag og akkurat begynt å senke skuldrene litt, så fikk vi dette i fleisen. Jaja alt så heldigvis bra ut med bankende hjerter:Heartred:Heartred

Vis vedlegget 242998
Vis vedlegget 242999

Godt å høre at alt sto bra til!! [emoji1303]
 
Godt å høre at alt sto bra til!! [emoji1303]
Ja føler skuldrene er myye mer senket etterpå! Men kjenner meg ikke 100% trygg.. Føler på litt ubehag i området, og det hadde hun ikke noe forklaring på egentlig, sa bare at det ikke var slike smerter/ubehag som hørtes ut som farlige smerter.
 
ultalyd.jpg
 
Back
Topp