Denne synes jeg ble søt [emoji7] og passa perfekt på tulla mi [emoji16]![]()
![]()
Så nydelig[emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne synes jeg ble søt [emoji7] og passa perfekt på tulla mi [emoji16]![]()
![]()
Så nydelig[emoji7]
Et av to barn sover. Eldste ligger å babler i senga. Mannen slokna litt ved siden av meg i senga mens vi venter på at begge sovnerligger alltid på soverommet og venter til de sovner da jeg titt og ofte må inn til eldste å legge henne ned. Klarer ikke gå alle metrene det faktisk er mellom stue og soverom ørten ganger
![]()
Håper du har et stille hus nå[emoji2]
Eg hadde ei uroleg natt. Er i veke 29+4 i dag. Våknar nokre gonger midt på natta. Andre som har det slik i graviditeten?
Ja, dagen har sneglet seg avgårde, og nå som ungene er I seng så har jeg flere ting som skulle ha vært gjort på en og samme tid![]()
Kos dere [emoji173]️
For sent er det vel ikke. Det står vel januar-februar på dem, men jeg synes tidlig januar er best for de vokser så sakte
Kom sent ift til første, men tidlig nok. Lille vennen er blitt stor nå![]()
Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøttog yngste er pottetett og surkler
![]()
Rart hvor store de blir[emoji173]️
Uff da, så kjipt[emoji20] masse god bedring!
Aaw, tusen takk for flotte ord [emoji173]️ enda bare litt over to år siden jeg fikk min første symaskin og et år siden det første klesplagget. Bratt læringskurve, men utrolig gøy og givende hobby. Vært så heldig å fått sydd til noen på bestilling også. I tillegg får jeg testsy nye stoffer nå fra stoffbutikk. Gratis stoff mot bilder. Så føler meg heldig med å få lov til detog veldig kjekt å kunne sy alt selv
![]()
Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøttog yngste er pottetett og surkler
![]()
Kan hende jeg kontakter deg med en bestilling i fremtiden hvis du er åpen for det[emoji173]️
Selvom det føles som sykdommen aldri vil gi seg, vil den det! Hold ut[emoji173]️
Det er kjempe vanskelig og tøft når det står på, men blir bedre[emoji173]️ Masse god bedring til knøttene dine[emoji173]️
God kveldGod morgen
Jobb.Hva skal du idag?[emoji2]