Skravletråd februar!

Denne synes jeg ble søt [emoji7] og passa perfekt på tulla mi [emoji16]
9f3ef5956795108a6217b3a589d1397f.jpg
a4396951e83ebc26a3961db852cc909f.jpg

Så nydelig[emoji7]

Et av to barn sover. Eldste ligger å babler i senga. Mannen slokna litt ved siden av meg i senga mens vi venter på at begge sovner :p ligger alltid på soverommet og venter til de sovner da jeg titt og ofte må inn til eldste å legge henne ned. Klarer ikke gå alle metrene det faktisk er mellom stue og soverom ørten ganger :p

Håper du har et stille hus nå[emoji2]

Fikk pakke med badebleier fra england idag i posten til begge ungene [emoji16] spent på størrelsen. Til eldste virka den jaggu noen stor. Men skal ha innerbleie med innlegg i under så kanskje den passer likevel :)
480d1a4e0722a49725786344c6761218.jpg
wups. Bilde ble visst opp ned :p

Eg hadde ei uroleg natt. Er i veke 29+4 i dag. Våknar nokre gonger midt på natta. Andre som har det slik i graviditeten?

Eg hadde ei uroleg natt. Er i veke 29+4 i dag. Våknar nokre gonger midt på natta. Andre som har det slik i graviditeten?

Høres veldig kjent ut. Kvalitetssøvn i svangerskapene fantes ikke :p gratulerer med graviditet iallefall :)

Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøtt :( og yngste er pottetett og surkler :(

Uff da, så kjipt[emoji20] masse god bedring!

Uff da, så kjipt[emoji20] masse god bedring!

Takk [emoji173]️ Ble selv sjekka for lungebetennelse idag siden symptomene ligner. Så ville legen utelukke eller bekrefte det. Men enda ikke hørt noe, så regner med jeg heldigvis ikke har det. Men begynner å bli lei av feber i titt og ofte og hostinga [emoji31] utslitt. Og forkjølelsen som aldri slipper. Pemper astmaspray uten særlig effekt. Men må fortsette. Hadde bare ungene holdt seg friske :p verst når de er så forkjøla og tette

Aaw, tusen takk for flotte ord [emoji173]️ enda bare litt over to år siden jeg fikk min første symaskin og et år siden det første klesplagget. Bratt læringskurve, men utrolig gøy og givende hobby. Vært så heldig å fått sydd til noen på bestilling også. I tillegg får jeg testsy nye stoffer nå fra stoffbutikk. Gratis stoff mot bilder. Så føler meg heldig med å få lov til det :D og veldig kjekt å kunne sy alt selv :)

Kan hende jeg kontakter deg med en bestilling i fremtiden hvis du er åpen for det[emoji173]️

Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøtt :( og yngste er pottetett og surkler :(

Selvom det føles som sykdommen aldri vil gi seg, vil den det! Hold ut[emoji173]️
Det er kjempe vanskelig og tøft når det står på, men blir bedre[emoji173]️ Masse god bedring til knøttene dine[emoji173]️

Kan hende jeg kontakter deg med en bestilling i fremtiden hvis du er åpen for det[emoji173]️

Såklart! Bare å plinge på du ;) Lidenskapen er å sy, så ren lykke å få tilbringe noen timer på syrommet for bestillinger eller til mine [emoji16]

Selvom det føles som sykdommen aldri vil gi seg, vil den det! Hold ut[emoji173]️
Det er kjempe vanskelig og tøft når det står på, men blir bedre[emoji173]️ Masse god bedring til knøttene dine[emoji173]️

Tusen takk du[emoji8][emoji8]
Joda, det må jo gi seg. Vanligvis hadde jeg taklet dette helt fint. Men sliter med kroniske sterke smerter i kroppen etter siste svangerskap. Og fått en stor «forflytning» mellom to deler i ryggraden og skjev rygg av belastningen. Så er de smertene og utmattelsen som gjør at selv en forkjølelse og luftveisinfeksjon bare føles uoppnåelig å bli frisk av.

Back
Topp