Skravletråd februar!

ENDELIG er det februar. Jeg trodde aldri januar skulle forsvinne jeg.

Sofasliter i dag. Skal jeg fortsette sånn her så får jeg høyt forbruk av sofaer i fremtiden.

Så, byr februar på noe gøy?

Februar er bare en hump på veien til vår og sommer[emoji23]

Ah, fikk ikke med den delen. Dumme mobilen er helt koko I dag :(

Men googlet og fant lett da. Og det er jo ikke vanskelig, men rett og slett, vel, hva skal en si, muligens fristende.

I dag har jeg blandet en pose, som skulle blandes med olje og vann og bli 20 mufins, med melk og smør og hatt i en liten kaleform, som rett nok var mindre enn den jeg hadde tenkt, men men, det ble en liten kake da. Det er 5 stykker som leverer kake til en klase på 15 elever, vel og merke med foreldre (1 eller 2 pr barn, vår får med seg 1 for den andre må passe/legge søstrene) , men jeg tror det holder, fem stykker har med mat også, og da hadde visst 4/5 planlagt taco og 1/5 pizza/pizzaboller....

Om jeg lager en sånn i en kopp, eller deler i tre små kopper til oss tre som er hjemme i morgen, kanskje, siden mellomste er snutt for at ikke hun får kake, eller dels like mye for at jeg ikke baker hennes bursdagskake enda. (det er TRE UKER TIL) Men det minner meg i det minste på å bestlle kakebilde på ebay, jeg er alltid sent ute med slikt

Vår ja

Jeg har glemt å så chili i år. Det burde jeg gjort for en måned siden. Eldstemann som plutselig har blitt glad i chili blir sur da...

Han spiser ikke ost med paprika nei. Han spiser ost med små biter chili på han

Er det for sent allerede?[emoji4] har virkelig ikke greie på chili altså..

Oppskriften fra Det søte liv:
"5-Minute Chocolate Cake

Ingredienser
4 ss hvetemel
4 ss sukker
2 ss kakao
1 egg (se tips)
3 ss melk
3 ss matolje (se tips)
1 ts vaniljeessens

Fremgangsmåte
Bland sammen mel, sukker og kakao i en stor kopp (se tips). Ha i egg, melk, vaniljeessens og olje og rør med en teskje til du får en glatt deig.

Sett koppen i mikro. Stek på max styrke (opp til 1000 w) i 2-3 minutter (se tips).

Spises varm med skje rett fra koppen! NAM!"

Skulle ha linket, men når mobilen tuller så gjør jeg det enkelt :)
Også godt med litt appelsinjuice oppi [emoji6]

Er det for sent allerede?[emoji4] har virkelig ikke greie på chili altså..
For sent er det vel ikke. Det står vel januar-februar på dem, men jeg synes tidlig januar er best for de vokser så sakte

Heldig som får så mye fint da [emoji7]

[emoji16] de er foreløpig for små til å sette pris på de :p men biler-genseren til 2,5 åringen ble hun fan av iallefall. Peker mye på de forskjellige bilene og babler :p

Wow! Du er utrolig flink, skulle ønske jeg også hadde slike skills!!!
Jentene dine er heldige[emoji173]️
Aaw, tusen takk for flotte ord [emoji173]️ enda bare litt over to år siden jeg fikk min første symaskin og et år siden det første klesplagget. Bratt læringskurve, men utrolig gøy og givende hobby. Vært så heldig å fått sydd til noen på bestilling også. I tillegg får jeg testsy nye stoffer nå fra stoffbutikk. Gratis stoff mot bilder. Så føler meg heldig med å få lov til det :D og veldig kjekt å kunne sy alt selv :)

Jeg og ungene skal visst ikke bli friske i dette huset [emoji15][emoji849] Nå hoster eldste så hun ikke får sove. Harker og brekker seg. Nekter å prøve å drikke vann. Stakkars er så trøtt :( og yngste er pottetett og surkler :(

Testen gikk bra, så godt å ikke ha det hengende over seg lengre :smug: Deilig med nyvasket hus da, OG slippe å gjøre det selv er luksus i en hverdag :) Vasket huset på mandag , godt det og for var lenge siden sist :D

Godt å være ferdig med det ja[emoji1]

Back
Topp