Skravletråd februar!

Håper testen gikk fint[emoji2]

Jeg har vært på jobb og kommet hjem til nyvasket hus[emoji1]
Testen gikk bra, så godt å ikke ha det hengende over seg lengre :smug: Deilig med nyvasket hus da, OG slippe å gjøre det selv er luksus i en hverdag :) Vasket huset på mandag , godt det og for var lenge siden sist :D

Strikkebolle i posten i dag [emoji16]
36f317e24b4aaaa8c3068f15974747cf.jpg

Så kjekk :)

Ja, mi på søndag [emoji1362] var liv i termingruppa vår for et halvt år siden [emoji85] "nå skjer det noe snart!"

Ja :p mens jeg lå utålmodig og pottesur på føden ei uke mens alle rundt meg poppa unge [emoji23]

Sjokoladekake. Har funnet en oppskrift på Det søte liv :)
Jeg har et sinnsykt høyt søtsug denne uken, men i morgen får jeg spise søtt :D
Deler du? Oppskrift altså?

Ja [emoji14] mens jeg lå utålmodig og pottesur på føden ei uke mens alle rundt meg poppa unge [emoji23]
Haha, åå [emoji5] vi syntes så synd på deg [emoji85] men ut kom de til slutt alle sammen [emoji1362]

Haha, åå [emoji5] vi syntes så synd på deg [emoji85] men ut kom de til slutt alle sammen [emoji1362]

Hehe. Godt ikke bare jeg som syntes veldig synd i meg selv da. Tok seks lange dager fra start til slutt, men så endelig gikk det. På nåløyet før det måtte vurderes ks. Noe jeg sbsolutt ville unngå siden første ble hks :)

Tenk så store våre små er blitt [emoji16] mi fikk første tann idag allerede. Og åler seg overalt i huset. Snur seg i søvne på magen så her er det liv [emoji85]

Back
Topp