Testen gikk bra, så godt å ikke ha det hengende over seg lengreHåper testen gikk fint[emoji2]
Jeg har vært på jobb og kommet hjem til nyvasket hus[emoji1]
Deilig med nyvasket hus da, OG slippe å gjøre det selv er luksus i en hverdag Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testen gikk bra, så godt å ikke ha det hengende over seg lengreHåper testen gikk fint[emoji2]
Jeg har vært på jobb og kommet hjem til nyvasket hus[emoji1]
Deilig med nyvasket hus da, OG slippe å gjøre det selv er luksus i en hverdag Ja, mi på søndag [emoji1362] var liv i termingruppa vår for et halvt år siden [emoji85] "nå skjer det noe snart!"
Ja de gjør vel det.Det er også en løsning, langt fremdrevne planter/stiklinger kommer vel om en måneds tid
Hvilken type?I morgen skal jeg lage meg kake i kopp! Gleder meg![]()
Hvilken type?
I kveld skal jeg lage kake i langpanne.I morgen skal jeg lage meg kake i kopp! Gleder meg![]()
Mulig detKlarer dere 6000 innlegg i denne trpden alene i feb?
Deler du? Oppskrift altså?Sjokoladekake. Har funnet en oppskrift på Det søte liv
Jeg har et sinnsykt høyt søtsug denne uken, men i morgen får jeg spise søtt![]()
Vil jeg også prøve å få tid tilJa de gjør vel det.
Får ta en tur og kikke da.
Å, det er godt! Lagde det masse i fjor sommer. Altså for halvannet år siden.I morgen skal jeg lage meg kake i kopp! Gleder meg![]()
Haha, åå [emoji5] vi syntes så synd på deg [emoji85] men ut kom de til slutt alle sammen [emoji1362]Ja [emoji14] mens jeg lå utålmodig og pottesur på føden ei uke mens alle rundt meg poppa unge [emoji23]
Haha, åå [emoji5] vi syntes så synd på deg [emoji85] men ut kom de til slutt alle sammen [emoji1362]
Klarer dere 6000 innlegg i denne trpden alene i feb?
Sjokoladekake. Har funnet en oppskrift på Det søte liv
Jeg har et sinnsykt høyt søtsug denne uken, men i morgen får jeg spise søtt![]()
Klarer dere 6000 innlegg i denne trpden alene i feb?