~IKM uke 6~

Positiv EL test nå :) Hvordan går det m deg?

Har ikke flere El tester igjen , bestilte bare 7 istedet for 14 som jeg trodde [emoji85] men i går var den fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken [emoji13] men murrer godt nedi der nå, ikke gjort det tidligere denne syklusen , og blitt mer slim (detaljer , sorry) så er nok noe på gang ;) kjøpt inn reker og tilbehør til i kveld , vasket ned hele huset og skiftet på senga, nettop levert ungene til pappaen sin for helga , så regner med at det blir litt aksjer de neste dagene ;) lykke lykke til ! [emoji322][emoji16]

Har ikke flere El tester igjen , bestilte bare 7 istedet for 14 som jeg trodde [emoji85] men i går var den fortsatt ikke like sterk som kontrollstreken [emoji13] men murrer godt nedi der nå, ikke gjort det tidligere denne syklusen , og blitt mer slim (detaljer , sorry) så er nok noe på gang ;) kjøpt inn reker og tilbehør til i kveld , vasket ned hele huset og skiftet på senga, nettop levert ungene til pappaen sin for helga , så regner med at det blir litt aksjer de neste dagene ;) lykke lykke til ! [emoji322][emoji16]

Haha... Du har virkelig klargjort for en best mulig kveld/helg :) Flink!!!!

Murring og slim er topp. Det er detaljer vi som er i samme båt er vant til, og glad for å høre Om.

Lykke til til dere og :) Satser på at vi hopper inn i samme termin klubb ;)

Haha... Du har virkelig klargjort for en best mulig kveld/helg :) Flink!!!!

Murring og slim er topp. Det er detaljer vi som er i samme båt er vant til, og glad for å høre Om.

Lykke til til dere og :) Satser på at vi hopper inn i samme termin klubb ;)

Haha , ja prøver mitt beste [emoji23][emoji173]️ ååå det håper jeg også , ha en riktig så produktiv helg [emoji16]

Skjønner ingenting jeg. Syns babyplantestene jeg har tatt de siste dagene alle har vært positive, men ingen andre tester er det. Digital blir negativ. Og typisk nok har jeg fått en luftveisinfeksjon og har vært utslått med feber hele uka :-P så har ikke ork til noen just in case aksjer :hilarious: 3 uker siden utskrapning i går da, så mulig kroppen enda er på bærtur :wtf:

Negativ el test i dag, så krysser fingrene for at det har blitt sluppet et egg.
Pga manflu, så har det ikke vært mulig å legge inn aksjer før i dag. Så krysser fingrene for at det ikke var for sent.
Hva tenker dere?

Fra positiv el test, så kan det gå 12-36 timer før egget slipper?
Så hvis jeg hadde positiv i går formiddag (kl 12.00) og negativ i dag kl 07:30, så er vi med i racet med å ha lagt inn aksjer nå på formiddagen? Eller??

Kjør på i dag [emoji1][emoji1303] Tipper det holder jeg! Kan uansett ikke skade [emoji16] Masse lykke til!

Skjønner ingenting jeg. Føler ikke EL har vært (ingen slim) og testene har kun vært i grenseland. Har blitt lite aksjer også denne mnd, og glemte helt at vi burde kjøre på i dag også, i tilfelle. Men nå sover mannen. Tviler på det blir noe oktoberbaby på oss [emoji57] Hater og gå inn i DPO å føle at vi ikke har gjort alt vi kan!

Da vart jeg Tante igjen til ei lita tulle.

Gratulerer [emoji173]️ Er det fint eller også litt vondt når du selv prøver? Når vi prøvde på nr.2 ble alle rundt meg gravid, klarte ikke være glad på deres vegne til slutt. Håper du slipper unna de følelsene [emoji8]

Skjønner ingenting jeg. Føler ikke EL har vært (ingen slim) og testene har kun vært i grenseland. Har blitt lite aksjer også denne mnd, og glemte helt at vi burde kjøre på i dag også, i tilfelle. Men nå sover mannen. Tviler på det blir noe oktoberbaby på oss [emoji57] Hater og gå inn i DPO å føle at vi ikke har gjort alt vi kan!
Om det er noen trøst har jeg samme følelse :( dvs aller aller siste sjanse må være med sengekos i dag! Men det vil jo tiden vise. Tror eggløsningen var i går. Ifølge sykluser ihvertfall. Men om egget er gått til grunne før vi får kost så har vi nok ikke sjans. Før bare blitt tirsdag ila uken. Gubben har vært så sykt sliten resten av uken. Bajs.

Gratulerer [emoji173]️ Er det fint eller også litt vondt når du selv prøver? Når vi prøvde på nr.2 ble alle rundt meg gravid, klarte ikke være glad på deres vegne til slutt. Håper du slipper unna de følelsene [emoji8]
Har taklet det bra. Har slitt i 4 år og det ser ut som det ikkje vil. Håper det er eit egg som vil.

Melder meg inn i uke 6 gruppa :)
Fand - pp3 -b1- el. 25/1 - IKM 8/2
Hadde en MA i uke 8 i begynnelsen av januar så håper virkelig spiren sitter nå

Back
Topp