Skravletråd Januar

Spiste en appelsin og fikk et voldsomt søtsug. Bakvendt ><
Egentlig ikke, appelsin er en søt frukt som inneholder "en del" druesukker.
Riktignok er druesukker en sunn type sukker med kroppen vår vet ikke forskjellen, og sukker trigger lett søtsug.
Har du noe spekemat eller lignende liggende, syns det pleier å hjelpe

Egentlig ikke, appelsin er en søt frukt som inneholder "en del" druesukker.
Riktignok er druesukker en sunn type sukker med kroppen vår vet ikke forskjellen, og sukker trigger lett søtsug.
Har du noe spekemat eller lignende liggende, syns det pleier å hjelpe

Alle sier at man skal spise en frukt når man får søtsug, men det hjelper ikke meg! Har ikke spekemat, men kanskje jeg skal kjøpe inn. God idé :)

Alle sier at man skal spise en frukt når man får søtsug, men det hjelper ikke meg! Har ikke spekemat, men kanskje jeg skal kjøpe inn. God idé :)
Mange blir søtsugen når de er sultne og å spise frukt hjelper på sulten.
Er man søtsugen bare fordi man har lyst på noe søtt har det motsatt effekt, da hjelper salt og proteiner best, egg (kokt, stekt +++) med salt på kan muligens også hjelpe

Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?

Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?
Det hørtes jo deilig ut, om det ikke var for at en var syk. Som gjør at det ikke er like deilig likevel. Men trengs.

Det hørtes jo deilig ut, om det ikke var for at en var syk. Som gjør at det ikke er like deilig likevel. Men trengs.

Ibo er 2 år idag [emoji173]️ hvor har tiden blitt av? [emoji85]

Det er jo det som er så kjekt med å være syk; du har verdens beste unnskyldning for å ta det med ro og gjøre det du føler for :D

Back
Topp