Mhm . Spiste ikke noe i hele går så dette var flott![]()
Da er det supert med tre fiskepinner![emoji16][emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm . Spiste ikke noe i hele går så dette var flott![]()
"God morgen"
Er syk og kom meg først opp av sengen nå
Haha jeg også gitt. Og selvsagt sto minste opp 05 i dag da. Helst en time og to etter jeg sovna.
Ja. Gjør visst det. Men vi får seHoho, du trenger å sove i natt da!
Haha. Jojo [emoji14]Spiste en appelsin og fikk et voldsomt søtsug. Bakvendt ><
Selv takkTakk! Stemt!![]()
Haha. Jojo [emoji14]
Egentlig ikke, appelsin er en søt frukt som inneholder "en del" druesukker.Spiste en appelsin og fikk et voldsomt søtsug. Bakvendt ><
Egentlig ikke, appelsin er en søt frukt som inneholder "en del" druesukker.
Riktignok er druesukker en sunn type sukker med kroppen vår vet ikke forskjellen, og sukker trigger lett søtsug.
Har du noe spekemat eller lignende liggende, syns det pleier å hjelpe
Mange blir søtsugen når de er sultne og å spise frukt hjelper på sulten.Alle sier at man skal spise en frukt når man får søtsug, men det hjelper ikke meg! Har ikke spekemat, men kanskje jeg skal kjøpe inn. God idé![]()
Mange blir søtsugen når de er sultne og å spise frukt hjelper på sulten.
Er man søtsugen bare fordi man har lyst på noe søtt har det motsatt effekt, da hjelper salt og proteiner best, egg (kokt, stekt +++) med salt på kan muligens også hjelpe
Det hørtes jo deilig ut, om det ikke var for at en var syk. Som gjør at det ikke er like deilig likevel. Men trengs.Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?
Det hørtes jo deilig ut, om det ikke var for at en var syk. Som gjør at det ikke er like deilig likevel. Men trengs.Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?
Takk for den liksom..... Belgiske vaffler med is og sjokolade [emoji7]Skikkelig lyst på sjokolade nå! Og kjeks! Og varm sjokolade! Vafler med is!
God bedring"God morgen"
Er syk og kom meg først opp av sengen nå
Er jeg veldig slem om at selv om det ikke er noe gøy å være syk så tenker jeg at egentlig er det litt deilig også å tilbringe en dag foran NetFlix med en stor kopp te og strikketøyet?