Det er jo såååå godtJula varer jo helt til påske
![]()
Heeh. Med tanke på at selve juletreet enda står (uten pynt eller lys) så er det vel litt sannhet i det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jo såååå godtJula varer jo helt til påske
![]()
God morgen[emoji4]
Kos dere i akebakken!
Vi koset oss masse [emoji3] masse snø [emoji28][emoji7]God ettermiddag[emoji2] håper dere har koset dere ute idag!
Heeh. Med tanke på at selve juletreet enda står (uten pynt eller lys) så er det vel litt sannhet i det![]()

Vi koset oss masse [emoji3] masse snø [emoji28][emoji7]![]()
![]()
Kjekk dag?God ettermiddag[emoji2]
Så kjedelig [emoji17] håper dere får glede av snøen også! Her er det litt mye [emoji85]Så heldige som har snø!! Det har vi ønsket oss lenge men ligger aldri mer enn en dag her![]()
fantastisk vær så må jo være ute daSprekt![]()
Oi. Det var mye snøVi koset oss masse [emoji3] masse snø [emoji28][emoji7]![]()
![]()
Hvordan ser de ut?Litt klær på vei hjem i posten til kb
funderer på noen hummel sko også men
Is er skummelt [emoji50] ja, det er litt mye snø synes jeg [emoji13]Oi. Det var mye snø
Vi har ikke snø. Bare is
Ja, men det er ikke så glatt lenger. Det meste er slitt eller strødd greitIs er skummelt [emoji50] ja, det er litt mye snø synes jeg [emoji13]
Det høres morsomt ut [emoji3]Ja, men det er ikke så glatt lenger. Det meste er slitt eller strødd greit
Men is på vannet er jo kjekt da. Skøyter to dager på rad
Ja, det er jo detDet høres morsomt ut [emoji3]
Kos dereOg derved var jeg på plass i svømmehallen.
Mellom is og basseng har vi i dag spist middag. Og jeg har vært inne med lillemor som ble trøtt og sliten før de store sa seg ferdig på isen
Gøy å se at de blir flinkere på isen.
Og gøy å se fremgangen i bassenget.
Ungene koser seg i alle fall. Jeg bare ser på. Og merker meg at noen er en større utfordring for instruktørene enn andre... De som bare må hoppe bombe ut i vannet når de skal stå på kanten og vente på tur.Kos dere